Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt et lite ønske om å se Morrowind med skikkelig gress. Har sett mange lovende forsøk, men aldri noe som virkelig sparket fra seg. Satt å kjedet meg nå på kveldingen og gjorde ett eget forsøk.. Merk at farge og form på gresset kan endres, og det som ligger på hustak, og ellers er malplassert er slik fordi det bare er en kjapp test. Tettheten kan selvsagt også varieres. Og det beste med det hele er at det krever ikke noe mer av maskinen! (går muligens ned 1-2 fps, men der er ikke merkbart..) :D

 

mgescreenshot13kk1.th.jpg

 

mgescreenshot26vv8.th.jpg

 

mgescreenshot12zv9.th.jpg

Lenke til kommentar
Fargoth, du er ett geni! Få noen ordentlige teksturer, og forskjellige størrelse, pluss kanskje noe som ligner på busker her og der og du er i serious business!

Hehe geni og geni, skal ikke ta på meg all æren her da. Selve gresset er en asset gjort fritt tilgjengelig av jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Det jeg har gjort var å importere dette i TES construction set og lage en eng ut av det. På et senere tidspunk kan gresset derimot lett endres for å passe bedre inn i morrowind. For øyeblikket er ikke problemet å spille med mye gress, jeg kan fint øke mengden med x10 eller mer, problemet er at maskinen går i kne når gresset skal settes ut. (Har laget det slik at gresset kan settes ut i store klynger som følger landskapet slik at det er lett å sette ut, men dette gjør maskinen treg når det blir mye gress). Fikk forresten litt assosiasjoner til oblivion på noen av bildene nedenfor.. :D Er også mulig med trær slik som i Oblivion (Speed tree aktig) samt animert gress som vaier i vinden.. ;)

 

71632135mf2.th.jpg

 

84969951mw6.th.jpg

 

85299169ax5.th.jpg

 

70766756au7.th.jpg

 

86877104bn1.th.jpg

 

89460046mx0.th.jpg

 

97568500cf8.th.jpg

 

29646992vd2.th.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Mount and Blade igjen, fanken til helvetes artig spell  :dribble:

 

 

edit: Level 21, 20000.. penger, 40 mann, bra utstyr, etter to dagers spilling :D

 

edit 2, fanken er klokka 3 allerede..

9532500[/snapback]

 

Det er ikke dårlig på to dager. ;)

 

Mount & Blade er helt herlig! :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
f_mountblade2m_bc9c261.png

 

Jeg har blitt bedre enn jeg er her:

f_mountblade2m_8437654.png

Lenke til kommentar
Greier du Stranglehold demoen uten lagg, greier du ihvertfall Team Fortress! :)

 

Stranglehold demoen lagger som faen her, men TF2 går flytende!

 

**BILDE KOMMER, HAR PROBLEMER MED Å ÅPNE TF2 SCREENSHOTS**

9529030[/snapback]

 

På tide å få ut fingern med det bildet ditt skal det være vits å poste det.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ctf2fort0001nv4.jpg

 

Gliste bra når gønnern min meia ned 4 stk i gangen der... hehe... men fikk igjen etterpå, med renter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...