Coffey Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Greier du Stranglehold demoen uten lagg, greier du ihvertfall Team Fortress! Stranglehold demoen lagger som faen her, men TF2 går flytende! Endret 21. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Litt drifting fra LFS S2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mount & Blade 9528378[/snapback] Hvet du hvordan jeg kan få kjøpt nye folk i tavernene? Personen min sier bare "I guess I should leave now", så jeg får ikke snakket med dem... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9528971[/snapback] du må snakke med de folka som står rundt om der. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Greier du Stranglehold demoen uten lagg, greier du ihvertfall Team Fortress! Stranglehold demoen lagger som faen her, men TF2 går flytende! 9529030[/snapback] Yay! Stranglehold-demoen går forresten feilfritt her. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mount and Blade, faen så genialt spill Hehe, ble liggendes mellom veggen og hesten :!: Jaha.. Hmm Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Team Fortress 2! Utrolig heftig, liker best å være medic jeg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Lastet ned Mount and blade Konge Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har alltid hatt et lite ønske om å se Morrowind med skikkelig gress. Har sett mange lovende forsøk, men aldri noe som virkelig sparket fra seg. Satt å kjedet meg nå på kveldingen og gjorde ett eget forsøk.. Merk at farge og form på gresset kan endres, og det som ligger på hustak, og ellers er malplassert er slik fordi det bare er en kjapp test. Tettheten kan selvsagt også varieres. Og det beste med det hele er at det krever ikke noe mer av maskinen! (går muligens ned 1-2 fps, men der er ikke merkbart..) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fargoth, du er ett geni! Få noen ordentlige teksturer, og forskjellige størrelse, pluss kanskje noe som ligner på busker her og der og du er i serious business! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Fargoth, du er ett geni! Få noen ordentlige teksturer, og forskjellige størrelse, pluss kanskje noe som ligner på busker her og der og du er i serious business! Hehe geni og geni, skal ikke ta på meg all æren her da. Selve gresset er en asset gjort fritt tilgjengelig av jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Det jeg har gjort var å importere dette i TES construction set og lage en eng ut av det. På et senere tidspunk kan gresset derimot lett endres for å passe bedre inn i morrowind. For øyeblikket er ikke problemet å spille med mye gress, jeg kan fint øke mengden med x10 eller mer, problemet er at maskinen går i kne når gresset skal settes ut. (Har laget det slik at gresset kan settes ut i store klynger som følger landskapet slik at det er lett å sette ut, men dette gjør maskinen treg når det blir mye gress). Fikk forresten litt assosiasjoner til oblivion på noen av bildene nedenfor.. Er også mulig med trær slik som i Oblivion (Speed tree aktig) samt animert gress som vaier i vinden.. Endret 20. september 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kan jeg foreslå at du lager en tråd til denne på The Elder Scrolls delen av forumet? Slik at jeg slipper poste ett bilde hver gang jeg skal svare Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hørtes fornuftig ut Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Mount and Blade igjen, fanken til helvetes artig spell edit: Level 21, 20000.. penger, 40 mann, bra utstyr, etter to dagers spilling edit 2, fanken er klokka 3 allerede.. Endret 20. september 2007 av Mompen Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mount and Blade igjen, fanken til helvetes artig spell edit: Level 21, 20000.. penger, 40 mann, bra utstyr, etter to dagers spilling edit 2, fanken er klokka 3 allerede.. 9532500[/snapback] Det er ikke dårlig på to dager. Mount & Blade er helt herlig! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har blitt bedre enn jeg er her: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hvor finner jeg maskingeværene i Stranglehold demoen? Endret 21. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvor finner jeg maskingeværene i Stranglehold demoen? **Bildet kommer, må bare få til TF2. ** 9534159[/snapback] Det skreiv du i går også :!: Ett høgg, en død Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Testet med en annen farge og form på gresset, samt tredoblet tettheten. Ble ikke helt fornøyd men det er i hvertfall mulig om ikke annet.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Detta blir stygt :!: Fargoth - bra jobba Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Litt SIN må vi ha Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Greier du Stranglehold demoen uten lagg, greier du ihvertfall Team Fortress! Stranglehold demoen lagger som faen her, men TF2 går flytende! **BILDE KOMMER, HAR PROBLEMER MED Å ÅPNE TF2 SCREENSHOTS** 9529030[/snapback] På tide å få ut fingern med det bildet ditt skal det være vits å poste det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gliste bra når gønnern min meia ned 4 stk i gangen der... hehe... men fikk igjen etterpå, med renter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå