eranro Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg brukte denne natta på å være med på bombetokt til Köln i WW2Online... Endret 5. april 2005 av eranro Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg brukte denne natta på å være med på bombetokt til Köln i WW2Online... Faen! Jeg glemte helt det... Skulle jo signe meg opp for den trialen som var... (Eller var det beta). Er det kult eller? HL2, Garry's mod. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Cold Fear igjen. Dette spillet er utrolig bra.creepy too Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke sett så mange bilder fra BF og BFV, så her er mitt bidrag Bildet er fra BFV:PoE med meg i en Black Hawk over en eller annen landsby i Vietnam Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg som eier noen i MTA: Vice City. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Herlig å kunne lene seg tilbake og mens hvert eneste fly som kommer i nærheten av deg, blir skutt ned hver eneste gang. Litt dumt med så mye skrot på havbunnen kanskje, men men... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tenkte jeg måtte legge in et bilde fra Anarchy Online. Da Mothership is coming! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kontroll er en artig ting. MTA igjen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 MTA ? Mutli Theft Auto: Vice City. Er fra en RPG-server. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Her knuser jeg en camper på Americas Army.. Link til bilde #Litt stort bilde til å bruke imagefunksjonen til. Når det er så store bilde bruk link eller vedlagt fil. Moderator jankee# Endret 7. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kan dere tullingen slutte og og skrive innslag uten og poste med screenshots fra spill?? Jeg og sikkert mange andre vil ikke at denne "topics" skal stenges Her er enda et screenshot av Cold Fear. Dette er klart et av de beste spillene i denne sjangeren Endret 6. april 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Act Of War - Direct Action Som noen så pent beskrev dette spillet: Command & Conquer goes to Hollywood Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Championship Manager 00/01 Bildet er fra finalen i Champions League. Endret 7. april 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nok et screenshot fra BFV. Her fra mod'en Operation Peacekeeper, som ser ut til å bli svært lovende. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Dette er fra en god kveld med squadet jeg spiller i (23rd Armor). Like før vi entrer byen, oppe på haugen der. Allerede massevis av friendly infantry der. Vi tok byen! Til ehs5: Synd du gikk glipp av Trialen. Jeg har spilt det i litt over to måneder nå, og er helt hekta. Det kommer en oppdatering i april-mai, og da blir det sikkert ny Free-trial. Edit: WWIIOnline Endret 8. april 2005 av eranro Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Etter. Det er samme stad. Kult. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 et bilde av meg vild i en rx-8 på need for speed underground 2 WOW! du kjørte jævelig fort (ps: har aldri kommet opp i lignende fart med min Toyota Supra. . og en nice drift du hadde postet her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå