kris98 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Her er et screenshot fra Splinter Cell- Double Agent. Helikopteret ristet akkurat i det jeg tok screenshotet, så ting ble litt teit. Derfor tok jeg bare en lett blur på så det ikke synes Lenke til kommentar
Mow Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Project Torque. Overraskende bra, og helt gratis [link] Lenke til kommentar
gholie Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 World in Conflict, elsker dette spelet heilt sida eg testa det i Closed Beta =D Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ubersoldier 2 - The End of Hitler..Drit artig spill Endret 14. september 2007 av Scortech Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde litt mange Scud Storms. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Her er enda et bilde av Splinter Cell - Double Agent Rett før han skal hoppe ut av flyet i fallskjerm. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Medal of Honor Airborne Ligger på bilen og slapper av.. GTA: San Andreas, litt av et stunt gitt Auda Endret 14. september 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Death to spies, årets snikepill! Når kommer fullversjonen? Lenke til kommentar
Rogev Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Bilder fra diverse spill. Har et lite spørsmål mens jeg er på tråden: hvordan tar man skjermbilder på konsoll? jada, kall meg hva du vil men har spillt konsoll stort sett hele livet men har aldri hørt noe om hvordan man tar screenshots på en. hvis det går an i det hele tatt. ja, svaret er kanskje en plass i havet av ueriøse forum på nettet som ingen "normale?" gidder å lete gjennom. ja, kanskje svaret er så åpenbart at rett å slett ingen har skrevet det ned? en sak som man fester på kontrolleren eller bak tven kanskje? eller kanskje man bruker et vanlig kamera? setter den på stativ foran skjermen og knipser i vei? Dumt spørsmål sikkert. uansett så takker jeg for svar for de som krever mer spesifikk hva jeg mener med "konsoll" så gjelder Xbox, ps2 og gjerne n64 og ps1. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Litt Fortress Forever Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hellu.. Eit bilde av Moha over så langt eg er kommet nå, noken som veit kor langt eg er kommet? Og kanskje eit tips til kordan eg skal få tatt det beistet her? Link til stor versjon og sjekk her, kva står det over fugln! Kor masse av valve sin software er i 64bit? Endret 15. september 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hellu.. Eit bilde av Moha over så langt eg er kommet nå, noken som veit kor langt eg er kommet? Og kanskje eit tips til kordan eg skal få tatt det beistet her? Link til stor versjon og sjekk her, kva står det over fugln! Kor masse av valve sin software er i 64bit? 9498091[/snapback] Ikke vanskelig å ta de, Men bruk nå søren ikke hagle, det kan du bare glemme.. Bruk maskingeværet. Du har litt igjen.Spillet er dessverre veldig kort så enjoy the game while you can..hehe Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, fant ut det du... Var ikkje så vansklige å ta... og pumphagla på dei der funka ikkje så bra. Var og bruke maskingunnern med jamt trykk på avtrekkern, slik at dei blei ute av balanse og ikkje fikk skyte tilbake.... Men er kommet til slutten av bildet under nå, da er det vel gamer over? Skal rømme utav noke klovakk greier trur eg... og fleire av disse jævlene... King Size versjon. http://img172.imageshack.us/img172/2841/mo...07224396cw3.jpg Digga denne åpningsscena. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) :!: lagde forfun stor http://img61.imageshack.us/img61/7767/crysisfunnytq0.jpg cs er gøy Endret 15. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 what to do? hehe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er en ferrari Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Uff, det er lenge siden jeg har spillt CS... Jeg og BOT-kompisen min ble slakta ned. : Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Et bilde fra Stranglehold demo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Uff, det er lenge siden jeg har spillt CS... Jeg og BOT-kompisen min ble slakta ned. : 9502320[/snapback] Hvorfor gidder du å ha språket på norsk? Spillet blir jo bare fucket av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå