Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

H&D(1) er absolutt en av mine største spilleopplevelser. Spesielt coop-delen får det til å kile nedentil. Husker jeg spilte det sammen med en kompiss vintern 1999/2000 hvor vi satt på hvert vårt rom og drepte tyskere. Husker fortsatt de herlige brettene fra Norge, spesielt brettet hvor man først skulle sprenge radiomasten og deretter en lab. Vinden som hyler, fotskrittene mens man løper bortover åskammen, og ropa fra kompissen som så tyskere. Fryktelig synd ikke H&D2 kunne tilby coop på samme måte. Rett og slett en skam. Utvilsomt min største spillskuffelse ever.

 

Også exp.packen som jeg helt har glemt navnet på nå, er digg. Spesielt brettet hvor man skal kjempe seg gjennom den svingete dalen er det mest nervepirrende jeg har vært med på foran en datamaskin. Uten saves og fiender som kan dukke opp overalt er det viktig å bruke øya godt for mulige ruter fienden kan bruke. Tok oss sikkert 4 timer det brettet.

 

Slang med et bilde fra TTDX siden jeg har bynt med det igjen. Nei, veit at det ikke er imponerende :p

post-11172-1189380359_thumb.jpg

Lenke til kommentar

først kommer du opp av kloaken, så skyter du de 2 første til høyre, en kar som går og en som er i et mg tårn, bruk sniper, så klatrer du opp på tankene med sniperen og tar ut han ene som står på toppen av det store bygget. så sniper du de 2 som står ved en laste bil, også skyter du de 2 gjennverende Mg tårnene.

 

du kan da flytte deg av gåre mot bygget du skal inn det står en kar like ved noen tønner, skyt han med Sten gun.

 

du kan nå gå på andre siden av bygget, der vil det stå en kar, jeg pleier å ta han med granat, du vil nå være like ved døra du skal inn. jeg kaster en granat til inni der. er du heldig vil noen tanker gå i lufta samtidig og tar med seg 1 eller 2 der inne. det skal være 3 stykker der inne, 1 på gulvet, 1 oppi taket, og en inni et rom der fangene skal holdes.

når du har tatt dem, kan du sende alle folka dine tilbake til start, med untak av han meed sprengstoff, du setter dem ved tankene og løper til start, når de har godt av er du ferdig

Lenke til kommentar
H&D(1) er absolutt en av mine største spilleopplevelser. Spesielt coop-delen får det til å kile nedentil. Husker jeg spilte det sammen med en kompiss vintern 1999/2000 hvor vi satt på hvert vårt rom og drepte tyskere. Husker fortsatt de herlige brettene fra Norge, spesielt brettet hvor man først skulle sprenge radiomasten og deretter en lab. Vinden som hyler, fotskrittene mens man løper bortover åskammen, og ropa fra kompissen som så tyskere. Fryktelig synd ikke H&D2 kunne tilby coop på samme måte. Rett og slett en skam. Utvilsomt min største spillskuffelse ever.

 

Også exp.packen som jeg helt har glemt navnet på nå, er digg. Spesielt brettet hvor man skal kjempe seg gjennom den svingete dalen er det mest nervepirrende jeg har vært med på foran en datamaskin. Uten saves og fiender som kan dukke opp overalt er det viktig å bruke øya godt for mulige ruter fienden kan bruke. Tok oss sikkert 4 timer det brettet.

 

Slang med et bilde fra TTDX siden jeg har bynt med det igjen. Nei, veit at det ikke er imponerende :p

9462315[/snapback]

 

 

Transport Tyccon er legendarisk da!

 

post-95815-1189458579_thumb.jpg

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...