Scotty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 sorry for at jeg ikke kommer med et bilde, men , hvordan får du inn bilder? Når jeg trykker på IMG, så kommer det en URL, jeg skal jo ikke ha URL....skal jo browse et bilde......btw, tror det er der nå... 9255817[/snapback] Du fikk det jo til. rFactor: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvilket spill? Det virket litt tøft...Men jeg spilte FEAR Combat ista, da jeg skulle gå opp en sånn "handrail" eller stige da, og det gikk litt seint, og rett før jeg var oppe kom det e og plafra til midt i hodet...ser litt tøft ut..mulig litt mørkt.... Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Måtte bare legge til bilde jeg tok fra Thing Thing 2, et internettspill, for omtrent et minutt siden EDIT: Link til spillet her. Endret 11. august 2007 av Artificin Lenke til kommentar
UGP Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 legger inn noen bilder av mtx Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Spør om du lurer på ett bilde. Dette er Street legal redline, forrige posten min var fra Armed assault. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lol ...ser ut som de har noe annet å gjøre istedenfor å klatre i stigen :!: står jeg og peker på de liksom Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Endelig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9258871[/snapback] Hvilket spill? Endret 11. august 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Etter en sammenligning mellom LFS og rFactor så er det uten tvil at jeg kan si at LFS er nokså primitivt i forhold til rFactor.. Endret 12. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg skjønner desverre ikke hva det er folk ser i Live for speed. Det hadde kanskje vært realistisk og morsomt innenfor bilspill verden i år 2001, men jeg må si at vi har nå oppnådd nye høyder, og LFS er ikke akkurat der oppe. Ikke for å hakke ned på LFS folk her, men synes at det er halvveis til NFS i forhold til GTR og rFactor. Nå snakker jeg langt ifra bare for grafikken, men hovedsaklig gameplay. Live for speed: rFactor: GTR 2: Live for speed: rFactor: GTR 2: Live for speed: rFactor: GTR 2: Dette er jo da min personlige mening Jeg forstår at det er mulighet for at andre ikke er enige. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Litt mer av rFactor må vi ha:) rFactor Endret 12. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hadde dette liggende.. Husker jeg klarte en runde på 38 sekunder også, men det fant jeg ikke noe bilde av, dessverre. (bildet er tatt for lenge siden før jeg skjønte at det fantes en print screen-funksjon) Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) litt fra Oblivion SI Og litt god gammal SC,who's tha man? Endret 12. august 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tom: Hah, snakker vi dobbeltmoral her eller? GRAW 2 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Formålet med denne tråden er å poste bilder fra spill. Ikke å diskutere hvilket dere synes er best. Det har vi X antall andre tråder for. Noen poster uten bilder er slettet... Geir Så idiotiske meninger skal få bli, men min fornuft blir sensurert? Greit, skjønner at dette er en bilde-tråd, men når noen slenger fra seg sånt tøv syns jeg man skal få lov til å motbevise det. Jeg hadde bilde, så å si noe annet er løgn! Endret 12. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Formålet med denne tråden er å poste bilder fra spill. Ikke å diskutere hvilket dere synes er best. Det har vi X antall andre tråder for. Noen poster uten bilder er slettet... Geir Så idiotiske meninger skal få bli, men min fornuft blir sensurert? Greit, skjønner at dette er en bilde-tråd, men når noen slenger fra seg sånt tøv syns jeg man skal få lov til å motbevise det. Jeg hadde bilde, så å si noe annet er løgn! 9266583[/snapback] De konset kanskje litt mer på bilder? Bilde av mitt hjemmelagede spill, PM meg, så sender jeg det xD Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Så idiotiske meninger skal få bli, men min fornuft blir sensurert? Greit, skjønner at dette er en bilde-tråd, men når noen slenger fra seg sånt tøv syns jeg man skal få lov til å motbevise det. Jeg hadde bilde, så å si noe annet er løgn! 9266583[/snapback] Så alle andre meninger er idiotiske mens din er fornuft? Så utrolig umodent og patetisk. Jeg snakket min mening. Jeg la ikke frem noe fakta innenfor spillet på bordet, så det var min oppfattning av spillene. Om du ikke takler min mening, synd Du kan ikke si at jeg ikke får mene min egen mening... Endret 12. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå