Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Medal of Honor: P.A

Bildet blei kanskje i det mørkaste laget

 

 

nei det var fint det :p

vurdere å kjøpe metal of honor

burde eg det?

"Burde jeg kjøpe meg en moped?"

 

Det kommer jo helt an på. Liker du WW2 spill av typen MoH:AA og Call Of Duty da?

Hvis ja: Ja, da er spillet noe for deg. :)

 

Rayline: Nja, grafikken er jo pen, men JO er ikke akkurat et spill man kjøper på grunn av grafikken, om du skjønner hva jeg mener.

Et bra spill overall er det i allefall ingen tvil om! :)

 

The Punisher. Flott spill.

Nå er ikke dette akkurat et In-game bilde, men det er slik grafikken er.

Lenke til kommentar
[iC' date=28/03/2005 : 13:44] Rayline: Nja, grafikken er jo pen, men JO er ikke akkurat et spill man kjøper på grunn av grafikken, om du skjønner hva jeg mener.

Et bra spill overall er det i allefall ingen tvil om! :)

 

Nei, jeg skjønner hva du mener - jeg kjøper INGEN spill pga. grafikken - bare så det er klart. Jeg må si jeg er en DeltaForce fan siden langt tilbake - faktisk siden 1998 da DF1 kom. Siden har det blitt DF2, DF Landwarrior, Team Sabre, BlackHawk Down, og nå altså JOPS Typhoon Rising og selvfølgelig Escalation....

Bruker ALTFOR mye tid på dette spillet........ihvertfall er samboern evig enig i det....lol

Lenke til kommentar

Synes ikke den gjorde mye annet enn å gjøre spillet mer urealistisk. Hvorfor skulle man klare å se en fiende på den ene siden av et hus, når man selv står på den andre siden?

Man kan jo ikke engang kommandere laget igjennom Sit. Awareness! Dette gjør jo kommanderinga mye mer klompete, da man ikke kan få laget til å gjemme seg bak et gjerde, når man selv står på den andre siden. Man får kun til å plassere dem på den siden man ser mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...