Jubelsau Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bilde fra mafia! Mmmmmmmm Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Scortec; 8. April vis eg hugsar rett. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 zefler. Takk skal du ha Gleder meg som en unge til det spillet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 zefler. Takk skal du ha Gleder meg som en unge til det spillet Np, eg og gledar meg til spelet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Medal of Honor: P.A Bildet blei kanskje i det mørkaste laget.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Medal of Honor: P.ABildet blei kanskje i det mørkaste laget nei det var fint det vurdere å kjøpe metal of honor burde eg det? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Eg ville heller kjøpt Brothers in Arms eg da. Det er jo relativt nytt og. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fra Joint Operations - må si at grafikken er svært bra i dette spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Medal of Honor: P.ABildet blei kanskje i det mørkaste laget nei det var fint det vurdere å kjøpe metal of honor burde eg det? "Burde jeg kjøpe meg en moped?" Det kommer jo helt an på. Liker du WW2 spill av typen MoH:AA og Call Of Duty da? Hvis ja: Ja, da er spillet noe for deg. Rayline: Nja, grafikken er jo pen, men JO er ikke akkurat et spill man kjøper på grunn av grafikken, om du skjønner hva jeg mener. Et bra spill overall er det i allefall ingen tvil om! The Punisher. Flott spill. Nå er ikke dette akkurat et In-game bilde, men det er slik grafikken er. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 [iC' date=28/03/2005 : 13:44] Rayline: Nja, grafikken er jo pen, men JO er ikke akkurat et spill man kjøper på grunn av grafikken, om du skjønner hva jeg mener.Et bra spill overall er det i allefall ingen tvil om! Nei, jeg skjønner hva du mener - jeg kjøper INGEN spill pga. grafikken - bare så det er klart. Jeg må si jeg er en DeltaForce fan siden langt tilbake - faktisk siden 1998 da DF1 kom. Siden har det blitt DF2, DF Landwarrior, Team Sabre, BlackHawk Down, og nå altså JOPS Typhoon Rising og selvfølgelig Escalation.... Bruker ALTFOR mye tid på dette spillet........ihvertfall er samboern evig enig i det....lol Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 enig med deg MeTa][iC, The Punisher er et kjempe kult spill. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Taxi 3 - Extreme Rush demo Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Brothers In Arms. Nettopp landa på bakken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fra Joint Operations - må si at grafikken er svært bra i dette spillet. OMG er det snikreklame for Britney jeg ser ?!? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fra GTA: Vice City (med Modern Mod installert) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Flekket av kjerra. Pen motor. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den såkalte Situational Awareness View. Så vi noko sånn i MoH eller CoD? Nei det har vi ikkje sett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Synes ikke den gjorde mye annet enn å gjøre spillet mer urealistisk. Hvorfor skulle man klare å se en fiende på den ene siden av et hus, når man selv står på den andre siden? Man kan jo ikke engang kommandere laget igjennom Sit. Awareness! Dette gjør jo kommanderinga mye mer klompete, da man ikke kan få laget til å gjemme seg bak et gjerde, når man selv står på den andre siden. Man får kun til å plassere dem på den siden man ser mot. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er vel meir strategisk tenkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå