Feonar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Command & Conquer: Tiberium Wars LAN med brørdrene *snap* Bygg flere refineries for guds skyld, mye mer effektivt. -- Rome: TW Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Finnes det nå PC demo av Driver:PL? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Saudi Drift på Test Drive Unlimited Og det endte med et hopp på motorveien. Ganske insane. Photomodusen er vill i Test Drive, dog disse bildene ble ikke helt vannvittig da. Endret 2. juli 2007 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 mine 2 første bilder av INS Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lastet ned Insurgency. Fikk en zip fil som inneholdt en mappe som het Insurgency. Regnet med den skulle unzippes her D:\Spill\Steam\SteamApps\SourceMods Spillet fungerer helt fint utenom at det ser slik ut: Skjønner at jeg mangler textures, men lurer på hvorfor. Er det noe jeg har gjort galt, eller noe jeg trenger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 min kom ikke i noe zip fil vanlig install på litt over 600mb Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bygg flere refineries for guds skyld, mye mer effektivt. 8986823[/snapback] Jepp, helt klart. Måtte vise køen Enda eit bilde frå Command & Conquer: Tibrium Wars Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Legg merke til fps'en min Gleder meg til jeg får tilbake pcen min jeg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Den var da helt grei den, så lenge den er over 30 så skal det gå fint an å spille. Sam and Max: reality 2.0: Endret 3. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Legg merke til fps'en min Gleder meg til jeg får tilbake pcen min jeg 8995834[/snapback] hvilket spill er det? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Den var da helt grei den, så lenge den er over 30 så skal det gå fint an å spille.Sam and Max: reality 2.0: 8996593[/snapback] Det er det jeg får max, ligger gj.snitt på 15 Det er insurgency, en mod til HL2 Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Et lite bilde fra Insurgency. Har ikke still på grafikken, så tror den står på 8xAF og 4xAA, har på V-sync (fps'en blir limita til 60 da) og alt ellers på full på 1280*1024. Ser temmelig bra ut! Men grafikken er ikke noenting, har dere ett skikkelig lydkort, og et bra headsett, FY FAEN for noen lyder sier jeg bare! Du kan høre hver eneste kule som flyr mot deg.. Dæven å rått! Syns også det er kult at gresset blir bøyd ettersom du går i det Endret 4. juli 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
tyrann Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Spiller for tiden litt Soul Reaver (1). Spillet får meg fremdels til å grøsse av det skumle "themet", selv om jeg var 11 år da jeg spilte det første gangen (måte gi opp for jeg klarte ikke å spille lenger.. kom aldri til første boss en gang, Malchia. men nå jakter jeg etter Kain. Portalen: Soul Shattering: Lake of the dead: The Reaver of Souls: Endret 4. juli 2007 av tyrann Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Slenger inn et av Forza 2, er ikke et pc spill men det er tatt selv Nesten ferdig med 25 runder på mugello banen(eller hva den nå heter) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Btw, åssn gjør man slik at bildene vises som miniatyrbilder? slik at jeg slipper å legge de i "skjul"? Endret 4. juli 2007 av mX Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sist jeg spilte Monopol var da kun brettspillet fantes..Må si at Monopol på data er mye artigere.. 8848688[/snapback] Konge spill men synd at jeg fant bug på det spillet :!: Eide 2x GURU (CPU) spillere ^^ 8881655[/snapback] Hva heter spillet? Har en versjon av monopol på PC-en, men det ser dårligere ut grafisk, så kanskje dette hadde vært noe? Medieval 2: Total war Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Quara denger noen barbarar Og et skummelt sted Kommer meg ikke forbi dragen Neverwinter Nights 2 Endret 4. juli 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå