Intern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ehm, ja? LFS Endret 30. juni 2007 av Intern Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dette racet var morsom.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Savner en ting i paralell lines.. man kan ikke steile. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Savner en ting i paralell lines.. man kan ikke steile. Åh jo det kan man..jeg steiler hele tider når jeg kjører sykkel Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Oh nice, tror jeg må være blind. finner ikke "wheelie" knappen inne på controls. Hva trykke du? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg bruker gamepad...Jeg trykker inn gassen og lener meg bakover.. Endret 30. juni 2007 av Scortech Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Finner ingenting på controls ivertfall. Ingen lean backwards/forward keys der. Prøvd alt inne på controls ser det ut til :O Fint spot; masse hopp og jævelskap Endret 30. juni 2007 av KillerX Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hey, gutta! Funker Driver: Parallel Lines PC-porten bra? Vurderer å kjøpe det. Også må jeg har inn et bilde da... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Scortech: jeg har 2 spørsmål til deg ang Driver Parallel Lines. 1: hvordan får du fullscreen ? jeg klarer bare kjøre det i widescreen som du ser... 2: hvordan stailer du med motorsykklene? fatta ikke hvordan du gjor det, men hvilke kontroller ? ( på pc ja ) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Til CrypTo2k Widescreen eller ikke forandrer du i Video. Velg widescreen eller normal og klikk accept.. Widescreen Normal Kjører spillet som alle andre spill jeg og det starter fullskjerm.. Starter spillet ditt i vindu da? Til nils2911 Spillet er ganske artig men er skuffet over grafikken og teksturene.. Grafikken er nokså utdatert med tanke på at dette er 2007 og teksturene overall er ikke noe å skryte over..et godt eksempel er f.eks motorsyklene jeg har tatt screenshot av den er av tekstur/bildet..Er ikke det dårlig så vet ikke jeg.. Og lyden er ikke så veldig bra..Og spillet inneholder mange bugs..som biler som kjører mm over bakken..Er nokså artige å slide rundt en sving i en rask bil med purken i ræven... Endret 1. juli 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Raym_OND Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Savner en ting i paralell lines.. man kan ikke steile. man steiler med musa Endret 1. juli 2007 av raym_OND Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg synes Driver: Parallel Lines er heller dårlig med tanke på andre spill. Hvertfall når det kommer til grafikk. Anbefaler ikke å dette spillet. Marine Sharpshooter 3 - Skikkelig drittspill EDIT: Leif Endret 1. juli 2007 av Intern Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lost Planet: Extreme Condition på minimum settings. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bare å gjette Released idag, kl 18:00 Til Half Life 2. Bringer realistikk og squad gameplay med mange flere nyheter!! http://www.insmod.net Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Action Quake 2. :-D 8981185[/snapback] Beste fps spillet som finnes! Så genialt kjappt at det er pure skills og ikke tolmodighet som gjør deg god! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 spiller litt driver parallel lines for tiden , og takk for tipset scortech men etter å ha spilt med widescreen format en stund så ble jeg vant til det og ville helst spille med det hehe... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Command & Conquer: Tiberium Wars LAN med brødrene Endret 2. juli 2007 av Elendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå