Cryflopp Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 det er driver parallel lines btw Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøpte Blood Money over Steam i går. Elsker hitman Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Spiller endel Orbiter Simulator fortiden. Er ikke så flink enda så jeg holder meg til sub-orbital spaceflights. Her er to bilder fra en tur med SpaceShipOne: Endret 28. juni 2007 av MartinF Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dual display, NFSU 2 på ene skjermen og DVD konvertering på andre skjermen, dual core FTW Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dual display, NFSU 2 på ene skjermen og DVD konvertering på andre skjermen, dual core FTW So? Min gamle Single-Core Athlon XP klarte det i tillegg til DVD-brenning. Multi-tasking er ikke noe nytt Overlord: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Høh? Hvem er hun andre dama der? Har bare èn, jeg. Spillet er forresten flott. Angrer meg ikke på kjøpet. Bilde fra San Andreas multiplayer (Chillpoint-serveren): Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Høh? Hvem er hun andre dama der? Har bare èn, jeg. Here's all me bitchez: (sliter forresten med å få tak i blå mininons her) Endret 28. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Bestemte meg for å spille gjennom Tomb Raider Anniversary. Bra remake av enern Her har jeg imidlertid fått nok for i dag: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tordenflesk, du har så mange damer, så har du ikke engang blå minions? Vel, dem får du fatt på i ei hule som du finner i Heaven's Peak sumpen. Uansett, fortell meg hvordan du får de damene der da. Jeg har bare "hoved-dama" som blir med fra det ødelagte slottet. San Andreas Multiplayer (busted): Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) hvordan får du Multiplayer til San Andreas, funker det bra? Endret 28. juni 2007 av Fable Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ja San Andreas Multiplayer (SA-MP.com) er knallartig om man spiller på de rette serverne. Man finner åpne servere for alle, som ofte har opptil 100 spillere inne samtidig. Men disse serverne har ofte ikke noe anti-cheat system, så da finnes det massevis av cheatere der inne. Du finner forresten også forskjellige game-modes på de forskjellige serverne. Serveren jeg spiller på heter Chillpoint (Chillpoint.nl), og er en passordbeskyttet RPG-server. Der kan man velge massevis av forskjellige roller (politi, leiemorder, raner, voldtektsmann, medic, taxi-sjåfør, osv), og hver rolle har sine "oppgaver". Der kan du også opprette deg en bruker in-game (ved å skrive "/register _ditt-passord_") etter man har spilt en time sammenhengende. Denne brukeren kan man logge seg inn som senere, og pengene man har i banken forblir da der. Man kan tjene penger ved å gjøre oppgavene til rollen sin, og med disse pengene kan man kjøpe våpen og eiendommer som man regelmessig kan tjene penger på (Zip, Zero RC, Binco, osv). Etter hvert som man har nok penger kan man også kjøpe seg hus, som man må betale leie på. Siden det er en RPG-server, har den en del regler (som er lette å lære). Jeg foreslår at du leser på hjemmesiden til Chillpoint-serveren. Der står reglene, og der får du også passordet til serveren. Mange skandinaviske folk der inne også. Enda et bilde: Endret 28. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Endret 28. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ingen poster uten bilde. Nei, fant akkurat ut at man kan gjøre slikt Ikke noe vanskelig heller. Endret 28. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
UGP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) litt Dino Crisis 2 Yum-Yum! oisann ble litt fucked Endret 28. juni 2007 av UGP Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hvorfor har du freddy85 satt opp widescreen format når du kjører 1280*1024 ?? Bruk Freeshare.us.. Freeshare er det kjappeste Image hosting der ute og du slipper irriterende popups som er på imageshack.. Endret 29. juni 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Holder meg til Surl.se eller Gamer.no sin egen bildehost. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Tordenflesk, du har så mange damer, så har du ikke engang blå minions? Vel, dem får du fatt på i ei hule som du finner i Heaven's Peak sumpen. Uansett, fortell meg hvordan du får de damene der da. Jeg har bare "hoved-dama" som blir med fra det ødelagte slottet. San Andreas Multiplayer (busted): 8964050[/snapback] Du må "suppresse" spree, det gjør du ved å få 20% corrupsjon, da når du kommer tilbake vi en fyr gi deg en dame som kan være tjener, så kan du fortsette å plukke opp 9 til og tilslutt har du 10 halvnakne damer i slottet ditt Fint sted hva? Endret 29. juni 2007 av Filamu Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvorfor har du freddy85 satt opp widescreen format når du kjører 1280*1024 ?? Fordi ellers blir bilde strekt, er vel kun widescreen dette spillet trur jeg. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Driver: Parallel lines Fant to "easter eggs" hvor de refererer til Tanner fra de tidligere Driver spillene: Har også funnet en måte å få gratis bodykit til bilene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først går man i garasjen og finner bodykit man ønsker å bruke ved å holde musepekeren over ikonet helt til man får se hvordan bilen vil se ut. Så trykker man på escape flere ganger uten å flytte musa helt til man får spørsmål om man vil gå ut av garasjen, da velger man at man vil ut. Vips så har bilen nytt bodykit, har bare fått det til å fungere én gang per bil. Har bare prøvd når det er blitt år 2006, så vet ikke om det fungerer i begynnelsen av spillet. Edit: Ser ut til at det bare fungerer på noen av bilene, og bare hvis du velger en bil du har i garasjen, mao må du gå inn i garasjen, ikke kjøre Edit: var noe rot med vedlegg Endret 30. juni 2007 av Smeltelim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå