Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så vanskelig og komplisert dette spillet var. Men skal nok lære meg det etterhvert :p

8889604[/snapback]

Jeg har ikke kjøpt Armed Assault ennå da jeg vet mitt 7800GT vil slite litt med det, men jeg vet det skal være like bra som OFP 1985 / Resistance, så: Spill det, lær det, elsk det. Det er såvidt jeg vet minst like MOD-vennlig som OFP 1985, hvilket sikrer at det vil leve og bare bli bedre og bedre over mange år.

Bilder vedlagt: Prøvde å reise med tog og passasjerfly i GTA SA i dag, første gang, og det var litt morsomt! Bortsett fra at GTA kræsjet hardcore første gang jeg skulle reise med toget fra LA til SF, og andre gangen kom en av de bedritne gjengene og dro meg ut av toget da kamera hadde skiftet view, så jeg var nesten død da jeg oppdaget det og drepte de (har renset bort gjengene én gang fra før, gleder meg til å bli kvitt de igjen, denne gang for godt).

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Hehe racet var under career, sliter med fps når det er flere biler på samme bane så skygger stod som lav, og ja det var ikke mye pent=)

KAn kjøre spiller med alt på high, men fps blir så lav at det føles som du kjører i 80km/t når speedo viser 200km/t=P

Subaru 06 Mod.

dirtsubaruwrxue9.jpg

Endret av termi.-
Lenke til kommentar

legger inn noen bilder jeg å

lekte meg litt i manhunt just :!:

her kappet jeg just av pigsys armer

Utennavn3434.jpg

og her kjørte jeg ett brekkjern ned i hodet på en fyr :D:D

KILL.jpg

dette bildet er tatt fra live for speed, veldig artig spill. lagde ett skins i paint :!:

Utennavn34.jpg

bilde ble litt fucka siden det lå ett bilde under det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...