Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, JFK var hysterisk. Første gangen jeg prøvde så tok jeg HS med et skudd. Andre gangen jeg prøvde traff jeg JFK i ryggen som gikk videre i armen til sjåføren som på det punktet hadde bånn gass. Sjåføren klarte ikke å svinge og det hele endte med en voldsom kræsj i broveggen. Alle strøyk med :D

 

Begynte å spille GTA:SA igjen..

post-11172-1181257203_thumb.jpg

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
hva slags maskinvare har du, hvilke grafikkinstillinger er det du spiller på, og hvor høy FPS har du? :dribble:

 

 

Hardware står i sign :) Dataen er helt ny, satte den sammen i går :love:

 

fpsen ligger på rundt 70 i ørkenlandskap som det der, men i byer/skoger osv så kan den dette helt ned i 30 :( som du ser så er bakken ganske blury, på grunn av at AF ikke er på.

 

 

 

gunfreak: frigjøre europa fra europa? :p

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
hva slags maskinvare har du, hvilke grafikkinstillinger er det du spiller på, og hvor høy FPS har du? :dribble:

 

 

Hardware står i sign :) Dataen er helt ny, satte den sammen i går :love:

 

fpsen ligger på rundt 70 i ørkenlandskap som det der, men i byer/skoger osv så kan den dette helt ned i 30 :( som du ser så er bakken ganske blury, på grunn av at AF ikke er på.

 

 

 

gunfreak: frigjøre europa fra europa? :p

8815193[/snapback]

 

ja, spillet følger ikke napoleons krigene helt, Frankrike var det første landet som tapte og så bare slåss alle med hverandre.

men alle land som går dukken overgir seg til meg så jeg får landene dems. så langt har både Prussia, Spain og Frankrike har gjort det nå, noe som gjør at jeg er det sterkeste landet, herldigvis overgir dem seg mens de fremdels har 1 eller flere regioner. så jeg slipper å overta hovedstaden, der det er 24 units

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...