akristina92 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du koser deg nå, fargoth? Attack on Pearl Harbor. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du koser deg nå, fargoth? Joda, en slik patch vil muligens heve salgstallene til spillet om jeg gir den ut..? Evig berømmelse og saksmål fra Eidos; here i come! Fra en gammel kamp i generals med g@bb@: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Fly sim x med sp1. 8722622[/snapback] Merka du noen stor forskell med den patchen? Sprengte noen mennesker, skjekk for video(linken funker snart). Endret 28. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Nei jeg merket ikke noe med sp1. fsx Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) GTA San Andreas. Måtte ha litt lommepenger, og for å spare på ammo var motorsagen det beste verktøyet akkurat da.. Okay, så er det bare veldig moro å drepe folk med motorsagen. Den gir fra seg en lyd som får det til å høres ut som om du skjærer gjennom kjøttet deres og så treffer knokler. Blir aldri lei den lyden Typen som står ved siden av meg, sto og kikket en stund mens jeg "parterte" kjerringa, og så utbrøt han høflig "Oh my!" og gikk sin vei.. :!: Det aller første offeret mitt etter denne spillinnstallasjonen var en gammel kjerring som slengte dritt om klærne mine. Jeg måtte flire litt før jeg drepte henne og tok minstepensjonen Gleder meg til FS X selv. Deluxe blir bestilt snart. Falcon 4: Allied Force er bestilt (det blir således det beste fra to verdener innen flightsims - skal nok kjøpe X-Plane etterhvert og, da det har en mer realistisk fysikk enn FS). Edit: added litt brightness og kontrast. Endret 29. mai 2007 av Sundiver Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg merka stor ytelsesøkning med SP1 på Flightsim x. Her Test drive unlimited: Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Colin McRae: DiRT: Liker egentlig ikke rallyspill, men dette var moro. Jeg kjører ikke det på full grafikk, men det er nydelig å se på likevel. Lenke til kommentar
Hellyner Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fin fyr lol Fra Dark Messiah^^ Lenke til kommentar
Per89 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Koser seg med pipei The Shire. (LotRO) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fikk så lyst til å spille litt San Andreas med mustang Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har dere noen forslag til hvordan jeg kan ta bilder uten å bruke Print Screen? Vel, måtte legge til et bildet, da legger jeg til en tvilsom død på CS: Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) OWNED! :!: Fra Hitman: Blood Money Endret 30. mai 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har dere noen forslag til hvordan jeg kan ta bilder uten å bruke Print Screen? Vel, måtte legge til et bildet, da legger jeg til en tvilsom død på CS: 8742065[/snapback] Bruk F5 knappen. Bildene ligger i cstrike mappa di. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bilde fra Tomb Raider Legend Nydelig grafikk, og deilig å spille med dame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå