EspenFe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Meg i battlefield 2. Se hva jeg eier han Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Og enda litt mer Colin Mcrae DIRT Steike meg..Hele spillet tar 12.5GB Nei jeg har ikke hele spillet..Det står på DIRT forumet.. Ja dette er en demo men demoen er utrolig dårlig optimalisert.. Her er den første videoen jeg har mekket Her er den andre videoen jeg har mekket Endret 24. mai 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Stilig! Var ikke klar over at det gikk an. Hvordan gjorde du det? Veldig kule spill du spiller foresten! Jeg bruker dette lille programmet. Det er på japansk (usikker på hvorvidt om det finnes noen engelsk versjon der ute på verdensveven), så det krever en del eksperimentering for å få til å fungere (med mindre du snakker japansk). Men her er nå en aldri så liten mini-guide by yours truly (litt kjapt nedtegnet, har en kamp i Supreme Commander om få minutter): 1. Start D3DWindower 2. Trykk på plusstegnet og finn .exe-filen til spillet du vil spille i et vindu 3. Når du har lagt inn spillet, velger du det så ved å trykke på dets navn en gang 4. Trykk så på "Play" og deretter"Min datamaskin"-ikonet 5. Dersom spillet ikke starter av seg selv, kan du prøve å starte .exe-filen manuelt 6. Nyt. Dersom du har problemer med at musepekeren ikke kan bevege seg utenfor øvre venstre kvadrant, får du fikle litt med instillingene i programmet. (Blir nok litt fomling i mørket her dersom du i likhet med meg ikke snakker japansk) Ingen garanti for at det fungerer med alle spill. Har bare testet Planescape: Torment og Arcanum til nå. Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Og enda litt mer Colin Mcrae DIRT Steike meg..Hele spillet tar 12.5GB Har du fått tak i hele spillet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det bare jeg som ikke ser et bildet fra nukers? 8694169[/snapback] Nei. 8694246[/snapback] Det hjelper lite når dere to ikke klarer å komme med bilder heller. DiRT: Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det er bra at de har med fotomodus i Test drive unlimited. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) EDIT: putta inn eit bilde av might and magic VI og i know, flott grafikk på det spelet Ah.. M&M VI.. kjære minner 8697911[/snapback] glad at det er noen som er enig poster inn noen black and white 2 bilder. edit: gjor bilda om til jpeg... Endret 26. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Tomb Raider: Anniversary Lara ser fantastisk ut nu, er det bare meg eller ser hun helt fenomenalt ut? + diverse spill...Fra skillground.com Endret 26. mai 2007 av TCi Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Specnaz91: Hvilket spill er det siste bildet? Just Cause: Endret 26. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen bilder fra demoen til Tomb Raider Anniversary Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Å poste bilder av spill som ikke er utgitt blir sett på som piratvirksomhet. Det blir gitt ut advarsler til dette og det kan føre til en ferie om det gjentar seg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fikk så lyst til å spille Dark Messiah - Might and Magic Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) *Dødens budbringer* Akkurat nå skal jeg inn i et hus og drepe en mor, så skal jeg finne de 4 barna hennes og drepe dem også(De er ganske voksene da men). Etter drapet: Hunden ble "plagsom", så jeg måtte drepe den også! Synes nesten synd på dem, hun pratet veldig snilt til meg før jeg drepte henne med sverdet Egentlig ganske brutalt spill, og jeg digger det Endret 26. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Skriv navn på spillene dere poster bilde av da, er så drygt å spørre hver gang. Hvilket spill er det forresten pels? Command & Conquer 3 tiberium wars Ødela hæren min med en atombombe, her er bildet rett før det smeller skikkelig. Endret 26. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Specnaz91: Hvilket spill er det siste bildet? Det er L.A. Street Racing Gamespot's summary bildet her er fra vice city Endret 27. mai 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fra sluttbrettet av Stalker. Nydelig grafikk, hehe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 @Brian_N: Hvilket spill er det spillet med det helikopteret som blir sprengt? Her er et bilde fra Freelancer. Et av de bedre romskip spillene spørr du meg. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Skriv navn på spillene dere poster bilde av da, er så drygt å spørre hver gang. Hvilket spill er det forresten pels? 8711480[/snapback] Rimelig sikker på at det er Wolfenstain: Enemy Territory. GTA2 Endret 27. mai 2007 av HorSe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Testet en liten ting i den nyeste Tomb Raider demoen. Endret 28. mai 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå