akristina92 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Flott spill! Endret 4. mai 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Flott spill! 8537660[/snapback] hehe jepp er ikke lengesiden jeg runna det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Flott spill! 8537660[/snapback] hehe jepp er ikke lengesiden jeg runna det 8538108[/snapback] Need for Speed Carbon med lastebiler? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Flott spill! 8537660[/snapback] hehe jepp er ikke lengesiden jeg runna det Need for Speed Carbon med lastebiler? 8538348[/snapback] hehe nei det er 18 wheels of steel : hulin ganske bra tidsfordriv egentlig hvertfall om man har musikk i bakgrunnen mens man kjører Endret 4. mai 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Mer skryt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. mai 2007 av Tuftez Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sniper elite er genialt. Liker du "One shot one kill" så er dette spillet for deg Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sniper elite er genialt. Liker du "One shot one kill" så er dette spillet for deg 8549023[/snapback] Bare synd at spillet oser av dårlig kvalitet og dårlig grafikk. har spilt det.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Etter å ha kjempet i hele dag klarte jeg å besire alle fiendene mine. Det tok sin tid. Jeg spiller Alexander den stores campaign. Jeg hadde dog en alliert på dette kartet. Han gorde sin nytte og holdt mine fiender i nordøst i sjakk. Fra spillet Rise of Nations med ekspansjonen Thrones & Patriots Kjempekult spill Endret 6. mai 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Xpand Rally Xtreme.. Samme grafikkmotor som xpand rally og GTI racing..altså chrom motoren..grafikken ser greit ut men virker som at den work in progress for meg...ustabil og ikke mye smooth opplevelse uansett hvilket oppløsning man bruker... Og spillet har dessverre samme elendige fysikk som overnevnte spill og som tidligere Colin Mcrae Rally spill.. 4/10 av meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Uheldig brukers spam er slettet. Forsett postinga folks Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Tm nations ESWC eg på min dagelige flytur. er mykje høgre opp en det ser ut på bilde EDIT: bilde er på vei EDIT2: endelig, siste gang eg skal vere innpå diskusjon mens eg nedlaster. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) spiderman 3 er kult. her driver eg med litt skydiving EDIT: putta inn eit bilde av might and magic VI og i know, flott grafikk på det spelet Endret 7. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mer fra Rise of Nations: Midt i kampens hete. Her på grensen mellom meg og min siste fiende. Kampen virker ikke så stor men den har pågått en stund. Det sendes inn nye tropper kontinuerlig. Litt etter litt presser jeg han bakover og tar kontrollen over Byene hans. Ikke akkurat et genis taktikk, men det er gøy og det fungerer Bildet viser min Blå allierte og hans byer i ly av mine byer. jeg fungerer som et skjold for han. Til sist tre ressurser ut av mange i spillet. To på land og fisk i sjøen. Spillet er som en blanding mellom Age of Empires og Civilization, knallkult konsept. Når jeg gjennomfører dette brettet hopper jeg videre til et strategisk kart i Risk stil. Derfra kordinerer jeg mine videre angrep. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Litt mer Spider-Man 3 med bedre oppløsning:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå