langtongting Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Her utfører jeg Close Air Support Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Prøvde noe Zombie greier på CS:S, ganske gøy . Endret 28. april 2007 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Noen bilder fra Red Orchestra: Ostfront 41-45, som jeg har begynt å spille igjen... Her spiller jeg på en av de store serverne, som huser opptil 50 spillere. Akkurat denne serveren er full til enhver tid: Slike store (og fulle) servere er alltid ekstra artige, for uansett hvor man går, skytes det rundt ørene ens, og det finnes en haug med folk OVERALT: Dette brettet er kjempetøft. Det er stort, urbant, har mange hus og rom man kan gå inn i, og varierer fra store plazaer til trange bakgater. Massevis av alternative ruter og flanker: For at vi russerne skal kunne krysse denne broen, trenger vi støtte fra tank og røykgranater: Her kommer stridsvogna... ...Litt etterpå kommer også røyken: Her har vi det som blant spillere er temmelig velkjent som "granat-gata". Her hives det granater til den ene siden må trekke seg tilbake: En eller annen tysk mor vil aldri få se sønnen sin igjen: Shellshock: Bam, you're dead. Brettets slutt-scenario er temmelig desperat. Når man har kommet så langt, er sannsynligvis begge sider temmelig utslitt når det gjelder forsterkninger, og tiden er knapp. Likevel et vanskelig scenario, som krever mye støtteild fra tanks og MG, mye røyk, og mye sprint-frem-til-neste-dekning: Snart kommer det forresten en ny stor-patch til RO igjen. Legger til noen nye brett, fikser bugs, og en rekke andre småting. Endret 28. april 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jobber med tanks brettet enda, denne gangne spiller jeg fra infantry ponit of view Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) fra spillet 18 wheels of steel : hulin Endret 28. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Spilte litt CSS:DM nå. "Most destructive player is Phantom Punch inflicting 25394 damage and killing 213 players. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 dro fram Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay idag. Makan til stemning i et fps skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 AGEOD's American Civil War bilder Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Litt screens fra S.T.A.L.K.E.R Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Litt flere Chronicles of Riddick screens Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 På tur i skogen med Armed Assault. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fyren min i TitanQuest Har akkurat begynt, er litt fornøyd med, fet rustning som jeg fant på en edderkopp! Må bare si at jeg digger det spillet! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lort of the Rings Online Thorins halls, dvergenes gjemmested Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Some old shit fra Freelaner Endret 1. mai 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Har akkurat startet på Farenheit. Ganske kult spill igrunn. Men arcade delen av spillet irriterer meg. Noe bedre kunne da utviklerene funnet på. Denne delen minner meg om det nyeste Larry spillet. Var akkurat det samme der Edit: Har prøvd litt videre nå og jeg klarer bare ikke komme forbi det idiotiske minispillet! Fy Flate så irriterende det er. Endret 1. mai 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lort of the Rings Online Thorins halls, dvergenes gjemmested 8510562[/snapback] er LotR Online bra? hva synes du om det til nå? Chronicles of Riddick Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes det er ganske bra, har fin grafikk og et fantastisk værsystem Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dæven, området er nesten helt likt etter det fra spillet "the hobbit" ! Må ha stått et sted i boka hvordan hobbittun (tror det var det det het) så ut (vet ikke om bildet viser seg med en gang eller om dere må trykke på det, sorry. Uansett står det hvilket spill det er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå