Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Er et bilde fra en modded server fra CoD 2, vist du ikke ser va det er så er det en hest, det som laget servern har byttet ut våpen mot ehm..en hest..eller ikke alle våpene men noen våpen var sann;) sjekk FPS'n a folx, DERFOR TRENGER JEG NYTT SKJERMKORT!=)

post-126569-1176160325_thumb.jpg

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok si jeg klarte å stikke fra det spillet relativt fort ettersom det var... vel ikke så underholdende som jeg hadde håpet, men det er LEEEEEEEEENGE siden jeg spilte det.

Edit: Ingen poster uten bilde sier tittel..

Første april, alle skiftet kjønn i hovedbyene, så det endte opp med nakenbad blant alle de andre mennene.... :hmm:

gw066.jpg

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

"Ingen som har begynt på det har kommet seg unna" Jeg spilte Runescape til jeg var lvl 70 og jeg klarte å slutte, og etter min mening, møkka spill..!

Her er screenshot av GTA Vice City et veldig bra spill!

post-122307-1176206777_thumb.jpg

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar
"Ingen som har begynt på det har kommet seg unna" Jeg spilte Runescape til jeg var lvl 70 og jeg klarte å slutte, og etter min mening, møkka spill..!

8349063[/snapback]

Du syntes det var møkkaspill og spilte til lvl 70?? Oooook :!:

EDIT: Måtte jo ha ett bilde da, og dette er ikke INGAME, men morsomt er det ;)

BTW, syns denne burde bli sticky jeg :)

Endret av latter17
Lenke til kommentar

ja, det er ganske bra, fienden tåler et par skudd for mye for min smak, noen ganger går de ned på 2 skudd andre ganger tar det 5 skudd, virker litt random

men er ganske tøft, ikke det beste taktiske spillet der ute, men greit nå som R6 og GR seriene har godt til helvete.

de har det på amazon.co.uk men det tar vist 4-6 uker. platekompaniet har det inne men til 450kr.

random arma bilde

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...