iNtensimilla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 W00t? Er WarRock oppe nu? 8300224[/snapback] GTA 3 (14141414tegn) 8300698[/snapback] Lær dere å ta med bilder i post! Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) TrackMania Nations, deilig grafikk altså.. Nydelig spill... Endret 3. april 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja vet, helt sinnsyk grafikk på Trackmania United. De ørkenbanene ser så konge ut. Sånn ser det ut i full fart med litt lavere grafikkinstillinger Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Trackmania så litt fett ut det ja :!: Men det her er hva man kan kalle sinnsyk graffikk: Endret 3. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hard Truck Apocalypse er et utrolig artig spill... Har spilt i 17-18 timer nå..blir aldri ferdig med spillet..hehe..kult altså.. Prøver så godt med å explore alt som er mulig å explore. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 GTA San Andreas.. Flott kollisjon.. ^^ hellyeah...bmpSA.bmp Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nettopp ferdig med min andre kampanje i Medieval 2. Jeg savner en rangering ved slutt, slik som i f.eks Civ serien. Men legg merke til antall florins etter den siste kampen. Det er nok rating for meg denne gangen. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Shelby GT500 Eleanor San Andreas Vil du gjerne ha bilen i SA? Da kan du laste den ned her enjoy Endret 4. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg eier i C&C 3 Hitman blood money Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Garrys Mod på LAN eier ass Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jepp..Jeg er blitt en buss sjåfør mekket til en gameplay video Endret 7. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 BF2, får alltid Your connection to server has been lost... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 fikk skaffa meg fullversjonen av bus driver idag... en ting som jeg ikke får til er å se inni bussen..går ikke det ann? slik man ser fra førersetet og man kan se opp i speilet slik man gjør i virkeligheten ? var slik jeg trodde spillet skulle bli , sånn at man kunne åpne bare framdøra om man ønsket eller bare bakdøra... eller begge på en gang! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 fikk skaffa meg fullversjonen av bus driver idag... en ting som jeg ikke får til er å se inni bussen..går ikke det ann? slik man ser fra førersetet og man kan se opp i speilet slik man gjør i virkeligheten ? var slik jeg trodde spillet skulle bli , sånn at man kunne åpne bare framdøra om man ønsket eller bare bakdøra... eller begge på en gang! 8316034[/snapback] 12. Are there any other camera views/angles? How do I switch to in-cabin view? Can I see the cabin in the full game? There is no in-cabin view or alternate camera angles. The game is designed to be played from the outside view, the time-limited demo and the full game are identical. Bus Driver's ambition is not to be a true detailed bus simulation. It is an attempt to create an accessible game involving buses. However, we are listening to customer feedback on this as well as other issues to see how best to improve the game in the future. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Stalker bra grafikk nu når man kan trikse litt med det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Litt mer bussemann :!: Klarer ikke ligge spillet vekk nå.. Må gå igjennom det.. Har mekket til en gameplay video Endret 7. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) ja og da var jeg gjennom alle mapsa Endret 6. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sjekket igjennom Battlerecorderen og skulle sjekke ut noe.. Så fikk jeg den overraskelsen over hvor nær et fiendtlig fly var fra meg.. Jeg skrapet så og si undersiden på flyet hans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå