Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En flott tråd og mange fine bilder. Men hvordan tar man bilder fra spill mens man spiller dem? Trenger jeg noe programvare? :roll:

De fleste spill støtter bruk av en hurtigtast for å automatisk lagre et bilde i spillmappa eller en underkatalog av denne. Denne tasten er ofte printscreen (Prt Scr) eller den stilles via tasteoppsettet inne i spillet.

 

Noen spill har ikke innebygd støtte, du må derfor åpne et bildeprogram og velge "lim inn" i dette etter at du har trykka printscreen-knappen i spillet. En annen mer effektiv metode er å bruke et tredjepartsprogram som f. eks. Fraps, dette programmet støtter både film og skjermbilder ved enkle tastetrykk. Husk å gjøre om bildet til et komprimert bildeformat før du legger det ut på forumet, f. eks. jpeg.

 

Her følger et skjermbilde fra IL-2 Sturmovik, en landing du kan gå helskinnet bort fra er en god landing:

post-189-1109359211_thumb.jpg

Endret av Amnio
Lenke til kommentar

Men når jeg gikk atti senga du ser sitter fast i det grønne så ble jeg som en raggdoll og ble kastet faktisk helt til huset på venstre side..(rakk ikke å ta bilde fordi jeg døde) så jeg loada og prøvde igjen...da ble jeg kasta øverst på den grønne "veggen"

 

Utrolig gøy :D

 

NR 3)

post-189-1109427301_thumb.jpg

Lenke til kommentar
EDIT : herregud,, hvordan får jeg en sånn kjekk thumbmail :(

Legg til vedlegget under "vedlagt fil" området rett over svar-knappen når du legger til en ny post eller justerer den gamle. (Maks størrelse er 256kB.) Forumet vil automatisk lage en liten versjon av bildet som thumbnail for så å putte hele bildet som link. (med mindre bildet er veldig lite)

 

Når det gjelder hvilket spill er det vel Unreal eller no?

 

Screenshot fra Jagged Alliance 2:

post-189-1109433927_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...