Amnio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Joda, du gjetta nok riktig. For å leve opp til sitt litt ironiske navn ble begge granatene kasta og her er resultatet etter å ha løpt litt rundt på brettet: Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En flott tråd og mange fine bilder. Men hvordan tar man bilder fra spill mens man spiller dem? Trenger jeg noe programvare? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) En flott tråd og mange fine bilder. Men hvordan tar man bilder fra spill mens man spiller dem? Trenger jeg noe programvare? De fleste spill støtter bruk av en hurtigtast for å automatisk lagre et bilde i spillmappa eller en underkatalog av denne. Denne tasten er ofte printscreen (Prt Scr) eller den stilles via tasteoppsettet inne i spillet. Noen spill har ikke innebygd støtte, du må derfor åpne et bildeprogram og velge "lim inn" i dette etter at du har trykka printscreen-knappen i spillet. En annen mer effektiv metode er å bruke et tredjepartsprogram som f. eks. Fraps, dette programmet støtter både film og skjermbilder ved enkle tastetrykk. Husk å gjøre om bildet til et komprimert bildeformat før du legger det ut på forumet, f. eks. jpeg. Her følger et skjermbilde fra IL-2 Sturmovik, en landing du kan gå helskinnet bort fra er en god landing: Endret 25. februar 2005 av Amnio Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) *Snip* nå er det vel greit? Endret 26. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Fra spillet Flatout: Endret 25. februar 2005 av Amnio Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Deer Hunter 2004: Det finnes andre dyr enn bare hjort i DH-04! Men jeg får meg bareikke til å skyte de stakkars små. EDIT: Faen, feil bilde. Endret 26. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Fra spillet Lock On: Modern Air Combat Endret 26. februar 2005 av Amnio Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Joda, det funket helt fint. Fant ikke noe screenshot knapp for GTR i Options, men lastet ned en trial versjon av Fraps. Bra nok i massevis Takk for hjelpen Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette var merkelig... Plutselig når jeg kjørte med den doningen på hl2 så spratt jeg langt utenfor mappen Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) "Stickes and stones may brake my bones" Endret 26. februar 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg kom på noe en dag jeg kjeda meg: Legge masse på en togskinne på hl2 å se hva som skjedde når toget kom: NR 1) Endret 26. februar 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så kom toget og ting ble kastet over allt og satt fast på forskjellige steder. NR 2) Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Men når jeg gikk atti senga du ser sitter fast i det grønne så ble jeg som en raggdoll og ble kastet faktisk helt til huset på venstre side..(rakk ikke å ta bilde fordi jeg døde) så jeg loada og prøvde igjen...da ble jeg kasta øverst på den grønne "veggen" Utrolig gøy NR 3) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Deer Hunter 2004:Det finnes andre dyr enn bare hjort i DH-04! Men jeg får meg bareikke til å skyte de stakkars små Det gjør jeg!!! MUAHHA Endret 26. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Du er en elendig jeger, gutt! Makan! neida, neida ser dette ut som skudd fra en elendig jeger!(alle som har gått jegerprøve kurset veit at det er der man skal treffe) Endret 26. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Litt nostalgi Her skyter jeg rammet det inn greier dere å gjette hvilket spill , neida EDIT : herregud,, hvordan får jeg en sånn kjekk thumbmail EDIT 2 : takker og bukker amnio, fikk d til etter 4 forsøk jepp, unrealtournament Endret 26. februar 2005 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 EDIT : herregud,, hvordan får jeg en sånn kjekk thumbmail Legg til vedlegget under "vedlagt fil" området rett over svar-knappen når du legger til en ny post eller justerer den gamle. (Maks størrelse er 256kB.) Forumet vil automatisk lage en liten versjon av bildet som thumbnail for så å putte hele bildet som link. (med mindre bildet er veldig lite) Når det gjelder hvilket spill er det vel Unreal eller no? Screenshot fra Jagged Alliance 2: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 måtte legge til dette også! to raske skudd fra 40m med Magnum Revolver! konge plasserte også! bare se her: Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 måtte legge til dette også! to raske skudd fra 40m med Magnum Revolver! kan kan bruke M4 eller Ak-47? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå