Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å spille World of Warcraft i forigårs. I natt fikk jeg en high level kompis til å ta meg med på sightseeing fra Goldshire til alveland. Jeg reiste dit ved å beine, ta toget, ta båt, teleportere meg, og så fløy jeg tilbake igjen. Dette spillet er virkelig storslagent!!!

 

Bildet nedenfor tok jeg da jeg fløy tilbake til Stormwind ->

post-189-1109042574_thumb.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meg og bruttern kjeda oss litt på Diablo 2 LoD singleplayerer, så vi bestemte oss for å gullbelegge HELE Harrogath :w00t: . Droppet 1 og 1 gold coin til det ikke var fysisk mulig å droppe mer innenfor bygrensene. Tok oss nesten to timer, men hva annet hadde vi å gjøre på? :blush: .

 

Linky til bilde, for stort til å poste her.

 

*Dessverre resizer photobucket bildet automatisk, så det ble endel mindre enn orginalt.

 

EDIT: Da skal det funke, hadde en http for mye inni der.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

deer hunter 2005

en liten hjort fikk smake litt skikklig headcleaver vrede, så jeg fylten med bly!(skjøyt'n 4 ganger eller no sånt) likte spesielt "close anal" skudde ;)

ok da, jeg hadde jakta i 1 time før jeg faktisk var i nærheten av å finne igjen en av de jeg skjøyt så jeg "nektan" å løpe vidre :thumbup:

 

jaja, egentli skal man bare skyte de en gang

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Kan ikkje folk følge dei punkta som er satt opp i denne posten?

Screenshots fra spill er topic, og då vil ein ikkje ha 5 poster med chatting imellom kvar screenshotpost.

 

No har eg sletta nok innlegg i denne tråden så eg byrjar å litt lei.

Så det neste innlegget utan bilde eller link til bilde blir tolka som spamming og postar får behandling deretter.

Lenke til kommentar
deer hunter 2005

en liten hjort fikk smake litt skikklig headcleaver vrede, så jeg fylten med bly!(skjøyt'n 4 ganger eller no sånt) likte spesielt "close anal" skudde ;)

ok da, jeg hadde jakta i 1 time før jeg faktisk var i nærheten av å finne igjen en av de jeg skjøyt så jeg "nektan" å løpe vidre  :thumbup:

 

jaja, egentli skal man bare skyte de en gang

Du er en elendig jeger, gutt! Makan!

 

Edit: Oi da, jeg glemte bilde gitt... *host kremt*

:innocent:

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar
deer hunter 2005

en liten hjort fikk smake litt skikklig headcleaver vrede, så jeg fylten med bly!(skjøyt'n 4 ganger eller no sånt) likte spesielt "close anal" skudde ;)

ok da, jeg hadde jakta i 1 time før jeg faktisk var i nærheten av å finne igjen en av de jeg skjøyt så jeg "nektan" å løpe vidre  :thumbup:

 

jaja, egentli skal man bare skyte de en gang

Du er en elendig jeger, gutt! Makan!

Kan ikkje folk følge dei punkta som er satt opp i denne posten?

Screenshots fra spill er topic, og då vil ein ikkje ha 5 poster med chatting imellom kvar screenshotpost.

 

No har eg sletta nok innlegg i denne tråden så eg byrjar å litt lei.

Så det neste innlegget utan bilde eller link til bilde blir tolka som spamming og postar får behandling deretter.

 

Det gikk ikke lengre tid, nei.

Noen kommer til å lukte svidd her... :roll:

 

Deer Hunter 2004:

Synes dette bildet var litt...romantisk... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...