Leaf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Forfremmet til Lance Corporal på Battlefield 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 noen bilder fra spillet dogz : Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 WarRock ^^ 3 days 2 go. Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) en klassiker C_ka___har_jippi___.bmp litt kjedelig den dagen Endret 4. februar 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hva heter det spillet?? 7870711[/snapback] Ikke quote bilder! Les emnetittelen! Alle innlegg skal inneholde bilde! Spør heller om navn på spill på PM.. (Spillet heter Test Drive Unlimited, spillet har ikke kommet ut ennå, bare betaen) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 2. gangen jeg spiller DoD Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 max payne 2 med maxrambo mod Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 AntiAliasing gjør underverker med spill (sikter da til Max Payne 2 oven for) Min Level 1 Thief/Marksman Khajiit - Oblivion Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Infernal.. Ett absolutt konge spill.. 100% støtte for 16:9, 16:10:-) Her tar jeg sjelen til fyren jeg nettopp drepte:-) Til Xitto Den beste er å bruke Freeshare Den er raskest og mest stabil. Du kan også bruke Imagehack Men den er ikke så rask og stabil som Freeshare Endret 4. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) er det ingen som har noen bilder av en thief/assassin i aksjon på oblivion? =) hadde vert utrolig koslig å se noen sånne bilder igjen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: åssn "program" bruker dere som får så småe bilder osv? (sån som de bildene over meg her) .. er lei av å putte mine bilder i spoiler.. jeg bruker internett siden imageshack Endret 4. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Finnes vel uttalige sider hvor man kan laste opp bildene sine. Jeg bruker Imageshack, men akkurat nå orker jeg ikke det Zelda - A link to the past Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Kjøpte meg nettopp en ny bil i samlingen min:-) TDU = Test Drive Unlimited Hvorfor skal dere absolutt bruke noe annet enn bildefunksjonen i forumet her Fordi du er latterlig begrenset i mb du kan ha her før du må begynne å slette bilder igjen..Derfor.. Endret 5. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Finnes vel uttalige sider hvor man kan laste opp bildene sine. Jeg bruker Imageshack, men akkurat nå orker jeg ikke det Zelda - A link to the past 7873003[/snapback] Hvorfor skal dere absolutt bruke noe annet enn bildefunksjonen i forumet her? Er bare irriterende synest jeg. Jeg gidder ikkke se på bilder fra feks imageshack. Er så trengt og ofte dårlig kvalitet synest jeg. Huppsan de bildene mine var litt vel høyoppløslige. He he, har brukt de som skrivebordsbakgrunner derav den høye oppløsningen Endret 5. februar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) testing testing... pokemon.bmp edit: argh..funka ikke Endret 5. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Verdens MEST undervurderte spill, som CS bare MYE bedre versjon av det. Flere våpen, du kan oppgradere våpnene osv. Nettopp "skaffet", og det er veldig gøy!! Global Operations is a stand alone, team-based, first-person shooter based on a significantly modified version of the LithTech 2.5 engine. The game features multiplayer action for up to 24 players, along with a single-player game with AI-controlled teammates and opponents. Global Operations places the player among real-world special forces, peacekeepers, terrorists, rebel groups and guerilla forces. Levels have various objectives that are appropriate to the map location and each level has a pre-defined time limit. The missions are loosely based on real-life events that take place in various international locations such as Peru, Sri Lanka and the SkiiNaaz Tunnel. Each of the 28 elite fighting forces in the game are based on the actual combatants in the real-world location being portrayed. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) zee på den fine bomben a ! Jeg crasha vist Endret 6. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Skummel hule i Baldurs Gate Tutu Fabelaktig mod for et fabelaktig spill Blir aldri lei dette spillet. Ser spesielt frem til jeg skal banke Drizzt Do'Urden med super karakteren min. Det skal bli like episk som i bøkene. Edit: inni hulen. Endret 5. februar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 For lenge lenge siden da jeg spilte CS:S Jeg bare... traff ikke xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå