hugRmunR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hmm... Beginners luck? Eller naturtalent? Endret 6. januar 2007 av Northern Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ja, han traff. Endret 6. januar 2007 av Malas Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Frustrasjon: ER DET VANSKELIG Å LESE TITTELEN TIL TRÅDEN? INGEN POSTER UTEN BILDE. Det vil si: Hver-eneste-post-skal-ha-bilde®/screenshots-av-et-spill. _______________________________________________________ Virkelighet eller spill? Joda. Er spill dette! GTR2 Endret 7. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Noen flere bilder ifra GTR 2..som ikke er redigert eller manipulert.. Det står her - Ingen POSTER uten BILDE.. Vel går ut ifra at idioter kan ikke lese...sukk Endret 7. januar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) hva heter dette spilet? 7662608[/snapback] Seriøst, les emne-tittelen! Ingen poster uten bilde! Men spillet er Wolfenstein Endret 7. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noken ba om et ET bilde, så her er ett. Nothing special...jaja..er General dog..ikkje at det er så veldig stort.. 3475662[/snapback] hva heter dette spilet? 7662608[/snapback] er folk skada? kan du lese? INGEN POSTER UTEN BILDE ffs Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Folk bør skjerpe seg noen hakk her nå, jeg har vanskelig for og tro at dere som ikke poster bilde ikke har noen spill på pcen så det er vel at dere ikke gidder? det er tross alt ikke så vanskelig og poste noen bilder Bilder fra en gammel skjønnhet: Gothic Og forresten, dere som har komme med bilder av HL2-modden Pirates, Vikings and Knights; Takk, testa spillet og det var ganske så bra, god grafikk HL2-fysikk og alt det andre var en god kombinasjon Edit: ser .PNG bildene fra Fraps blir ganske store, skal bytte til noe annet neste gang. En ting jeg har lurt litt på; hva foretrekker dere andre, at jeg poster slike småbilder jeg har gjort fram til nå eller at jeg putter de stor versjonene rett i tråden her? Endret 7. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 "we dont go to ravenholm" I GOT YAH! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Evolution GT Endret 7. januar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Rappelz Epic3 Endret 7. januar 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Rappelz Epic3 Er det fortsatt i beta eller? Og så var det screenshot ja, har egentlig ikkje spilt noko sidan eg slutta med wow. så det får bli fra wow då Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En ting jeg har lurt litt på; hva foretrekker dere andre, at jeg poster slike småbilder jeg har gjort fram til nå eller at jeg putter de stor versjonene rett i tråden her? 7662666[/snapback] Jeg foretrekker å putte de rett i tråden. De blir jo skalert ned, og så kan du trykke på dem om du ønsker et større bilde Personer som poster bilder i imageshack ser jeg sjelden på. Tar lengre tid å laste de opp og kvaliteten blir ikke like god føler jeg. Fra Original War Nettopp forsvart basen min mot et heftig angrep fra fienden. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen screenshots fra World Racing 2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 "a sticky situation" i NOLF2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Litt serious sam 2! Morsomt spill! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Serious sam 2... Etter flere timer med gaming.. Øynene blir sløvete.. Nakken får en rar knekk, skuldrene senkes og munnen åpnes sakte med sikkert.. Plutselig tar du deg selv i å sikle.. På tide å skru av da tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå