Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får du forresten battle size til 100, Gunfreak? 40 har da alltid vært maks, og det er det nå også. :dontgetit:

 

7377463[/snapback]

 

 

du laster ned denne http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...p?cid=8&lid=107

da kan du ha slag fra 100-1000 selv om jeg tviler på at det finnes noe pc som takkler 1000

 

xitto: spillet koster 120kr nå

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
for det var utrooolig digg!!

 

her er et bilde fra demoen mount and blades som jeg akkurat lasta ned

 

Mount and blades

 

men er demoen en trial..eller er det bare at det stopper på lvl 6?

 

EDIT

 

er det magi på mount and blades?

7377935[/snapback]

 

Ligna veldig på Elder scroll IV, bare 50 ganger dårligere graffikk:P

7388703[/snapback]

 

helt anderledes spill, eneste som er likt er at begge er rolle spill, ellers helt anderledes

Lenke til kommentar

Vel..det er en stor forskjell og avstand mellom oblivion og Mount & Blades.

 

Det beste ved Mount and blades var at det faktisk tok sted i middelalderen og ikke i

"bare magi, action, blod, overnaturlig" alderen/verden..

 

åsså var det så genialt at du kunne hyre dine egne riddere, skaffe dine egne fanger og best av alt!!

 

ANGRIPE MED VÅPEN FRA HEST! herregud så jeg har lengtet etter det=)

 

Mount&Blade

 

åsså er det ganske komisk at spillet ikke tar 1 gb en gang :!:

bare såvidt en hall

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Hva er høyeste level i M&B? er nå i lvl 10 og håper på å komme i myyye høyere lvl..

 

(måtte bare kjøpe spillet for ble helt hekta og knust når jeg kom til lvl 6 og ikke kunne spille mer:P (klarte faktisk og ta en hær på 15 mann+hest helt alene=D stolt)

 

Oblibion - ikke jeg som har tatt

7395580[/snapback]

 

har ikke peil på hva høyeste lvl er, jeg har aldri kommet dit. ettervert kommer man med hærer på mange mange 100 mann. og pass deg for dark knights de er farlige.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det finnes noen maks-level, men om det gjør det, så skal du ikke frykte. Max-lvl må da i såfall være på 100 eller 150 (noe deromkring), om det skal finnes en sånn grense. Dessuten tar det etter hvert lengre og lengre tid mellom hver gang du går opp et nivå, så om du skal nå lvl 100 vil du nok måtte bruke ganske så mange hundre timer. :)

 

Et bilde fra M&B:

 

post-46601-1164916019_thumb.jpg

Alle med navn over hodene er mine folk. De kommer til å få det vondt når den kjeeeempeskumle infanteristen midt på bildet begynner å gå amok. :p

Lenke til kommentar
(åkej akkurat nå så driter jeg i bilde..altfor stressende=P)

 

men..noen som vet om noen patcher eller moder til M&B som f.eks gir bedre grafikk eller at man kan stille på oppløsning eller noe sånt? (plis send link)

7396070[/snapback]

 

du må ha bilde ellers bare sletter de posten din

 

og nei så vit jeg vet finnes det ingen moder som forbedrer grafikken

 

men dette er stedet for moder til M&B http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/

 

bilde av min Robin hood karakter. men nå crasher spillet hele tia og kommer ikke videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...