Xander^ Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg simpelten elsker fireballs!! For et spill! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Bridgebuilder er beste spillet ever når du har lite å gjøre EDIT: Gunfreak, Hvilken versjon av M&B er det? Lasta ned og kjøpte 0.751 igårkveld men har ikke merket noen krasj? Er det 0.800? Endret 26. november 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 her blir jeg jaget av 20+ dark nights Her er de feige og omringer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Bridgebuilder er beste spillet ever når du har lite å gjøre EDIT: Gunfreak, Hvilken versjon av M&B er det? Lasta ned og kjøpte 0.751 igårkveld men har ikke merket noen krasj? Er det 0.800? 7361622[/snapback] hvor fikk du tak i Bridge Buidler? litt for lavt lvl for ZG kanskje?? btw jeg spurte en venn hvor ZG var og han tok meg dit Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Panzer General Mr.Nauz sine herligheter Edit: Måtte forminske noe inni granskauen for å få plass, vedleg max 40kb! det er for ille! Endret 26. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Mit Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 SWAT dude... : Pontifex er bedre Bilder fra Bridge Construction Set: andrenilsen: Bridge Builder demo kan lastes ned her: http://bridgebuilder-game.com/ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 SWAT dude... : Pontifex er bedre Bilder fra Bridge Construction Set: andrenilsen: Bridge Builder demo kan lastes ned her: http://bridgebuilder-game.com/ 7365526[/snapback] ahh ok guilden i SFK (bare litt av dem ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) ja det er 0.800, du må innom forumet for å få tak i den, fant ut hva som gjorde at spillet crasha, er skjer hvis jeg går opp en lvl uten å sjekke character screen og deler ut de tingene jeg har fått der. Gjør man det, funker det. Endret 27. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 var på en liten ride tur da jeg ble angrepet av noen skumle folk. et bloding sverd av seier Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 SWAT dude... : Pontifex er bedre Bilder fra Bridge Construction Set: andrenilsen: Bridge Builder demo kan lastes ned her: http://bridgebuilder-game.com/ 7365526[/snapback] Bridge it er best! M&B v 0.751 Lenke til kommentar
Hombleracer Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Her er RACE: The WTCC Game! Meg i gul Leon som Rydell. Savner nordmenn online gitt.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 med M&B battle sizer kan man få ganske store slag, her har jeg satt den på 100 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Demonic form i dark messiah of might and magic Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Silent storm sentinels Extreme home makeover :!: Edit: mindre bilder Endret 27. november 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Da mater jeg dere med mer: Bilder fra F.E.A.R. Extraction Point: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Nettopp startet opp igjen med Mount and Blade. TUrneringsmannen ga meg særdeles dårlige avtaler om veddemål og måtte bøte med livet, for nå hvertfall. Dere ser selv drapsmetoden. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 hva koster mount and blades og hvor får jeg kjøpt det? er det online spill? Age of Empires 3 + warchief Her er et bilde hvor jeg infiltrerer motstanderens base uten at de var forberedt=) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) hva koster mount and blades og hvor får jeg kjøpt det? er det online spill? Age of Empires 3 + warchief Her er et bilde hvor jeg infiltrerer motstanderens base uten at de var forberedt=) 7375022[/snapback] Du kan kjøpe det her: http://www.taleworlds.com/ Du kan også laste det ned og prøve det gratis en stund, og nei det er ikke et online spill Endret 28. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har tatt opp 0.800-versjonen av M&B nå. Mange forbedringer, spesielt likte jeg godt at spillet er mye mer detaljert nå. Men nå får jeg ikke spilt StoryMod og de andre modifikasjonene som nettopp har blitt oppdatert. StoryMod har en god del utrolig tøffe ting som vanilla-versjonen mangler sårt. Dessuten er 0.800-versjonen veldig mye mer buggete enn 0.751. Velvel, jeg gleder meg i allefall til StoryMod 2.0 kommer. Den kommer til å bli knallgod. Hvordan får du forresten battle size til 100, Gunfreak? 40 har da alltid vært maks, og det er det nå også. Noen bilder fra Mount & Blade (0.800): Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Noen flere bilder fra M&B: De med navn over hodene er folkene som er med meg. Om en ønsker å ha det mer realistisk, kan man deaktivere denne funksjonen, men det blir litt farlig når man skal begynne med buen, da. Med min mektige kavaleritropp er det lite å frykte når jeg møter på et pakk med infanteri-desertører i lærjakker. Denne fyren vil kjenne en svak, stikkende smerte: Helvete, nå klikker spillet hver gang jeg er ferdig med et slag! Helvetes møkk! Endret 28. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå