Laserbeam Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 En runde auto assault. 7086955[/snapback] er det et gratis spill? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) er det et gratis spill? Nei er ikke gratis og det er samme driten som wow... Endret 26. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen promoteringsbilder jeg tok i Dark Messiah: Artig hvor mange forskjellige våpen man finner: Spotted, captured, strangeled: Med denne staven kan jeg blokkere magi: Finn 1 feil: I demoen kunne man bære lik, men ikke når hodet deres var hogget av. I fullversjonen er det ikke slik ( ): Denne lille rakkeren blir ikke bønnhørt i dag: Run, Forrest! Explode, Forrest! Den ballista'en var litt overeffektiv ( ): Vakre omgivelser: Orker som heier på seg selv. Ikke start festingen for tidlig... Denne orken skal veldig snart få en kraftig hodepine: Jeg er Sareth, omtrent den eneste som kan redde den frie verden fra dommedag. Men når en ork tar meg etter strupen og lemper meg bortover bakken, da må jeg vel bare gi etter: Her bruker jeg Telekinese-spell'en min til å plukke opp ei tønne: Cause and effect: Din... stygge... lille.... JÆVEEEEEL! 1 stk. goblin - 1 stk. fot - 1 stk. bål... ...= grillfest! LOTR-ripoff deluxe? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jennsen, Har det kommet? :O Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jenssen se å få tilbake den gammle avatren, du forvirrer meg Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sukk trenger mer maskinkraft og 3dpowarrr, bare grums til meg på COH. ;p Also... Dark Messiash! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Company of Heroes Fantastisk spill gunfreak19! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Åh Hr. Jenssen du er slem! Jeg får ikke spillet før imorgen Litt fra den gamle Splinter Cell multiplayern Endret 26. oktober 2006 av Jokko88 Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Helo massive pile of dead chaos people! Duger mulitplayeren på Dark Messiah da mon tro? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 E-wok: Det har kommet ut i USA (og på Steam). Kom for to dager siden. I Norge havner det i butikkene i dag (fredag). Gunfreak: NEVAH! Mitt nåværende bilde er fra Donnie Darko, min favorittfilm. Ser for meg at denne avataren kommer til å bli tilstedeværende i en god stund framover nå. Noen flere bilder fra DM: Disse skapningene er så stygge og herslige at det gjør vondt å se på dem. Derfor stikker jeg bare sverdet mitt i dem: Utrolig stygge zombier fortjener ikke å leve, så jeg gjør bare jobben for dem (de gjør alt så tregt på egenhånd): Lenke til kommentar
barin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 litt tidlig med nisser men... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Maleri fra Vampire: The Masquerade - Bloodlines Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 N4S - Carbon demo... Jeg sa det samme om xbox 360 demoen og jeg mener framdeles det samme når jeg nå har prøvd pc utgaven...skikkelig skuffende.. Så tragisk at man kun kjører om natten...Om jeg skal ha det? ja kanskje til halve prisen... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hitman: Blood Money Ikkje så verst spel. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trist at det blir postet så lite bilder fra 2D spill. Slenger opp et bilde fra en uslipt diamant, som jeg var så heldig å få kloa i for noen dager siden. Helt klart et av de beste spillene jeg har spillt de siste årene. Fallout Tactics: Lenke til kommentar
Ap0calyptic Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) WoW temmelig openbart, min undead mage.. bare fikk lyst til og prøve screenshots engang edit: ok det ble helt fucka.. må ha meg unnskylt, er ny her.. dere har tillatelse til og kalle meg noob. undead_moon.bmp Endret 27. oktober 2006 av Ap0calyptic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå