nord Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 er Sacred veldig likt Diablo 2? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Skal være det. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 er Sacred veldig likt Diablo 2? Jeg syntes det er bedre enn Diablo 2, men det er jo min mening da. Uansett, se denne tråden for mer dyptgående info om forskjellen. Sacred og Diablo 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) er Sacred veldig likt Diablo 2? Det regnes vel mer eller mindre som en klone ja. Om ikke annet, så ser det hvertfall veldig tøft ut... Jeg spilte gjennom Undying i går. Første oppdrag var utrolig langt og kjedelig etter min mening (fram til du skulle nedkjempe Lizbeth). Etter det ble det derimot mye mer morsomt å spille. I starten av spillet så slo det meg hvor langt man har kommet på grafikkfronten i løpet av i overkant fire år. Spesielt uteområdene var enkle, og klosteret var utrolig mørkt og trist. Når man reiser tilbake i tid da det levde munker i klosteret, da ser alt mye bedre ut på grunn av bruk av farger og lys. Undying bruker før øvrig UT-motoren. Her kommer det en haug med skjermbilder fordelt over to innlegg (ettersom maks 30 bilder er tillatt i et innlegg). (Hvis alle bildene, eller bare noen av de en gang skulle bli borte, så er det fordi de er lagt opp på flere ulike servere som tilhører en tredje part.) Hovedpersonen Patrick Galloway... -> En av tjenestepikene (alle ser for øvrig like ut)... -> Kokka! Hvis du henger litt rundt henne så freaker hun etterhvert ut... -> Hovmesteren... -> "Vaktmesteren"... Fyrvokteren... -> En Trsantikriger... -> Skjeletter! Var stress å ta disse før jeg fant ut at jeg umiddelbart kunne bruke Invoke på de... -> En svær Monto'Shonoi... -> En Sil Lith! Disse hadde fete dødskramper! -> En Verago! -> En Dri'nen! Disse var litt hat når det var flere av de samtidig! :/ -> En Jemaas.. en død en sådan! -> Hound Of Gel'ziabar... -> Jeremiah og søskene hans... -> Lizbeth.. hu var någet stygg i kjeften! -> Ambrose rett etter at han hadde plukket opp stenen... Keisinger... -> Bethany... -> The King... (siste boss) -> Covenant-familiens gigantiske herskaphus... -> Tårnet... -> Familiens mausoleum... -> Endret 30. januar 2005 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Fortsettelse fra forrige innlegg... Klosteret i nåtid og fortid... -> Fyrtårnet... -> Huset til Bethany... Et eksempel på hvor enkle uteområdene er... -> DONKEY!!! -> The Isle Of Standing Stones... -> I Oneiros... hodeskallene var dritkule. Hvis du holdt på de en stund så gikk de fullstendig bananas! -> Hvis du ble truffet av en Sil Lith så ble du någet omtåket... -> Eternal Autumn... Bethanys område! -> Digert fossefall... -> Inne i familiens herskapshus... -> I andreetasje i The Great Hall (hvor du etterhvert beseirer Ambrose)... -> Scythe Of The Celts! -> Skatterommet i pirathulene (giftig gass)... -> I Oneiros... -> Likte den stenen. Var kult når den glødet! -> De to neste er eksempel på hvor dårlige backdrops'ene kunne være... -> Dukkeshowet! (en hemmelighet) -> Den gigantiske sauen!!! (enda en hemmelighet) -> Diskoteket!!! (nok en hemmelighet) -> Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Pur fakta! CS:S cs_office Edit: Glemte screenshotet det var et fint bilde Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 her er et screenshot jeg selv tok i The Punisher. Here I am "cracking head on the piano" Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) her er et screenshot til jeg selv tok i The Punisher. Here I am "feeding my fish" hehe (ja vet det er mørkt. det liksom om natten da) Endret 29. januar 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Et screenshot til fra The Punisher:-) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Enda ett fra The Punisher..Digger dette spillet. så mange måter og ta livet av "the bad guys" på. hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 MeTa][iC. ja jeg digger The Punisher..både filmen og spillet..Veldig varierende om hvordan mann kan drepe "the bad guys" hehe.. og sånt liker jeg..Underholdene og morsomt.hehe Grafikken er har en fin flyt og det er masse våpen og velge mellom. Her er et screenshot til jeg tok fra spillet da jeg banket russeren. Dette bildet kaller jeg for "me and the russian watching tv". hehe Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 The Punisher ser rimelig brutalt ut ja. Tror jeg holder meg til mer tradisjonell vold jeg. Sacred I really hate spiders! Lenke til kommentar
maea Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Bilde fra CS source: Lenke til kommentar
maea Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Enda et fra source Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 GTA Vice City Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) MeTa][iC. ja jeg digger The Punisher..både filmen og spillet..Veldig varierende om hvordan mann kan drepe "the bad guys" hehe.. og sånt liker jeg..Underholdene og morsomt.hehe Ja! Jeg likte også filmen! Skjønner ikke hva som var så "dårlig" med den! Mange folk sier at den er elendig, men jeg likte den ganske godt, jeg! BTW: Desdichado: Har du Sacred originalt? Jeg har det bare brent, men jeg skal bestille det originalt snart. (såpass fortjener Ascaron! ) Så, når jeg får det (om du også har det originalt), blir du med å spille på nett da? EDIT: Det er ikke akkurat et in-game screenshot, men det er et bilde fra en Lightsaber-pack som jeg lasta ned for Jedi Academy. Den funka fett! Endret 31. januar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) spiller selv sacred(orginal), f*** tøfft spill og, men æ klarer ikke helt å få inn bilde i denne posten min(e ikke sikker hvordan). Har en barbar i lv.32. Edit: bilde nå. Hvis noen lurer ka faen det e for et slags våpen, så er det staven til de slange damene Endret 4. februar 2005 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 MeTa][iC .Filmen The Punisher er "pure action" og det er lenge siden jeg har sett en "pure action" film. så jeg skjønner ikke folk som ikke liker den.det kan jeg ikke forstå. rett og slett.. liker mann action filmer så liker mann den. Tok et screenshot av America's Army da jeg var i kasjotten (jeg skjøt sersjanten) ble så lei av maset hans. hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Meg og Harley min i Vice City:-) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Meg og min Yamaha Y660R Raptor på driveby shooting i Vice City.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå