Dragon Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Føles ganske rart å se hvordan The Valley of Mines (og ikke minst slottet) så ut før barrieren ble ødelagt. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Geometry Wars Evolved (xbox 360) Grid Wars (pc) Er et artig spill dette... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 CS så alle la ut bilder fra FPS spill, da får vel jeg komme med et public screen etter ak takeoff Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Might & Magic VI, en gammel klassiker som jeg og en kompis pløyde igjennom i sommer. :] Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har kjøpt Red Orchestra. Meget bra spill, sett bortifra at jeg enda suger i det! Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Spilte RO under trial perioden, og jeg er stor fan av hele WW2-sjangeren, spesielt i FPS spill, så det falt meget i smak. Føltes ganske godt og spille et WW2-FPS som var såpass "realistisk". Prøvde og kjøpe det, men grunnet noe clutter med det nordiske alfabetet så ville de ikke godta kredittkort-informasjonen min. /cry Appropos realisme, toalett med bajs i er jo temmelig realistisk. Ikke snøring på hvordan jeg lager thumbnails, så en henvisning hvor jeg kan lære meg dette hadde hjulpet massevis så slipper jeg og fylle opp hele siden. Skal også edite bildet så fort jeg finner ut hvordan. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har begynt å spille Drømmefall - Den Lengste Reisen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er Drømmefall et norskt spill? Gammelt SS fra Silkroad.. pen grafikk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Japp! Laget av FunCom, som sto bak det gode point & click -adventure spillet "Den Lengste Reisen / The Longest Journey", fra 1999-2000 (tror jeg?). Omtale av Drømmefall fra gamer.no. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Meget lekker grafikk. Dog, det koster så mye at jeg venter med å kjøpe til det blir satt ned litt ^^ Vice City Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ER DET MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIIIIIIIIIIIIIIIIG??? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Drømmefall... ah .. Liten historiespoiler frem til litt utti kapittel 3 i Drømmefall, og for dere som ikke har spilt den orginale "Den Lengste Reisen" .. (overhodet ingen stor spoiler) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det varmet så mye når venninna til Zoë fortalte at jeg måtte dra til Newport, Venice og til "The Fringe" Og når jeg så April Ryan igjen.. Supre saker!! Når jeg gikk inn i caféen og sto ved siden av klokketårnet! ..nå skal jeg til Borderhouse/Grensehuset! Men, jeg liker ikke å huske på at det første som skjer i spillet er at Zoë ligger i koma.. Zoë Castillo er ei søt lita pixeldame! Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Bone: Nydelig grafikk på drømmefall gitt Men det er vel ikke et point & click spill? Om ikke må eg bare ha det! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er ikke de beste jeg har møtt Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hitman: Blood Money Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 jaja, tooltipen kom med. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Må ha vært litt av et blod bad:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå