Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neptun, bruk FRAPS til å ta screenshots. Da kan man velge om man vil ta JPG eller BMP (og hvilken tast man skal bruke til å ta bildene). Velger du JPG, tar bildene lite plass ,og har likevel flott kvalitet.

Bildene nedenfor er tatt med FRAPS.

Disse er fra Dark Messiah demoen (legger dem i spoiler-tag da de llers tar litt mye plass):

Hvordan å effektivt ta ut en goblin:

Et lite snikmord:

En annen måte å raskt og effektivt ta uet en ork på:

Her sprinter jeg inn i orken mens jeg sender på han et power-attack. Etter jeg tok screenshot'et, slo jeg han så hardt til venstre at han ramlet ned på platået nedenfor til venstre, for så å tumle videre nedover:

Diverse andre:

Dark Messiah blir forresten utrolig bra, ingen tvil om det. Så langt gir jeg det 12/10. :thumbup:

EDIT: Er det bare hos meg at spoiler-taggen er "usynlig"? :dontgetit:

EDIT2: Fjernet spoiler-tag, ettersom Diskusjon.no sin elendige spoiler-tag greie bare er frustrerende og ikke-virkende.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

OKay har nå spilt demoen av dark messiah. Synes det lignet litt på Oblivion, men ikke på en negativ måte! :D Spillet er heftig! Kan tenke meg at det tar en bitteliten stund før man spiller det optimalt (lærer seg teknikker osv). Dette er en nyskapning innen den sjangeren! Nyydelig spill!

PS: legg merke til at man faktisk ser kroppen sin når man ser ned! Det er ikke mange spill som har det!

post-41364-1155174681_thumb.jpg

post-41364-1155174696_thumb.jpg

post-41364-1155174713_thumb.jpg

post-41364-1155174724_thumb.jpg

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

WoO er glad rifledueller.

Meg mot en med MG = Død MG-mann :D

jemotmgdj7.th.jpg

Kom en fyr som overfalt meg, jeg snudde meg og BANG.

overfallrk6.th.jpg

Rifleduell, bang han daua. Største problemet med folk er at de pinadø skal legge seg ned på spesifikke steder.. Selv om det er mørkt i det vinduet har jeg ingen problemer med å skimte et langt treskaft og en naziuniform. Akk.

post-64837-1155175487_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...