Neptun_ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lock On: Modern Air Combat Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 tøft . hvilket spill er det fra btw? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 1. Bildet over er tatt fra Übersoldier 2. Husk at det ikke skal være noen poster uten bilde er, hiddendepths. Bilde fra Red Orchestra: Lenke til kommentar
Fritzi Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 fra spillet " black and white 2 " Lenke til kommentar
Fritzi Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 fra spillet " black and white 2 " white_2006_08_06_21_32_37_91.bmp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg eier med sniperrifle i Day Of Defeat Source, og jeg vet det. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 fra spillet " black and white 2 " 6638499[/snapback] Du kan ikke laste opp hele bildet ? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg eier, det er ingen tvil.. Dod er mitt nye favorittfps ^^ JPG er tragisk, kvaliteten blir så ræva. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Neptun, bruk FRAPS til å ta screenshots. Da kan man velge om man vil ta JPG eller BMP (og hvilken tast man skal bruke til å ta bildene). Velger du JPG, tar bildene lite plass ,og har likevel flott kvalitet. Bildene nedenfor er tatt med FRAPS. Disse er fra Dark Messiah demoen (legger dem i spoiler-tag da de llers tar litt mye plass): Hvordan å effektivt ta ut en goblin: Et lite snikmord: En annen måte å raskt og effektivt ta uet en ork på: Her sprinter jeg inn i orken mens jeg sender på han et power-attack. Etter jeg tok screenshot'et, slo jeg han så hardt til venstre at han ramlet ned på platået nedenfor til venstre, for så å tumle videre nedover: Diverse andre: Dark Messiah blir forresten utrolig bra, ingen tvil om det. Så langt gir jeg det 12/10. EDIT: Er det bare hos meg at spoiler-taggen er "usynlig"? EDIT2: Fjernet spoiler-tag, ettersom Diskusjon.no sin elendige spoiler-tag greie bare er frustrerende og ikke-virkende. Endret 9. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg ser den heller ikke Jenssen. Saken er den at jeg må ha FRAPS registrert for å kunne ta JPG-bilde, og det koster penger. Tatt fra stedet jeg knerta han andre på det forrige bildet. Endret 9. august 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Heads will roll, blood will flow... Endret 9. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hvor får dere tak i dark messias demoen? Fra en trygg plass.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Neptun, jeg tar utfordringa di på strak hand. Når og hvor, så tar jeg gjerne en snikskyter duell 2 in 1 Go'natt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) OKay har nå spilt demoen av dark messiah. Synes det lignet litt på Oblivion, men ikke på en negativ måte! Spillet er heftig! Kan tenke meg at det tar en bitteliten stund før man spiller det optimalt (lærer seg teknikker osv). Dette er en nyskapning innen den sjangeren! Nyydelig spill! PS: legg merke til at man faktisk ser kroppen sin når man ser ned! Det er ikke mange spill som har det! Endret 10. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 WoO er glad rifledueller. Meg mot en med MG = Død MG-mann Kom en fyr som overfalt meg, jeg snudde meg og BANG. Rifleduell, bang han daua. Største problemet med folk er at de pinadø skal legge seg ned på spesifikke steder.. Selv om det er mørkt i det vinduet har jeg ingen problemer med å skimte et langt treskaft og en naziuniform. Akk. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Übersoldier er skikkelig tragisk..Ikke noe nyskapende i spillet. Og det lukter lowbudget all the way....stay clear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå