Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Prey! :)

 

Syntes det var litt artig, men har ikke kommet så langt.. bare forbi "første fase" om man kan si det sånn..

 

Synes det er kjempeflott grafikk, men synes det er litt trist at med så bra grafikkmuligheter så fortsetter folk å lage "monster"-spill.. Vil egentlig ha FarCry -spill FØR monsterne dukker opp jeg.. Jeg vil skyte FOLK! :devil: Mer "realistisk" :p

 

Hmm.. Men, jeg får ikke til å skifte oppløsning til 1920x1200 på det spillet.. Selv om jeg kan velge mellom 4:3, 16:9 og 16:10, så får jeg 1600x1200 som maks! :(

 

Anyway.. her er to;

Lenke til kommentar

Det er Racer ja, gratis bilsim som alle som vil kan bidra til ved å lage nye biler, baner, forandre og forbedre kjøreegenskaper m.m. Det er flust av biler og baner å laste ned. Simmen har en grovspikket MP-del, som foreløbig ikke er så mye å snakke om, men det kan bli bra etterhvert. Linken er i siggen min og her (klikk) ;)

 

Som et eksempel på hvor tilpassningsvennlig Racer er, skrev jeg nettopp en norsk språkfil for menyene mens jeg ventet på middag. Resultatet kan du se på bildet nedenfor, og det var gjort i en håndvending (filen ligger vedlagt, legg den i undermappen "locale" og skriv inn navnet på den filen i Racer.ini filen om du vil ha norske menyer). Du kan kort sagt customize Racer på et utall måter. Baner og biler kan du lage med f.eks. Blender og 3DSMAX.

 

Vær OBS! på at Racer er en sim som blir utviklet på hobbybasis, så ikke forvent GTR / NFS / GPL nivå, ta høyde for at mange ting ikke virker som de skal. Biler og baner kan tweakes på mange måter, så mulighetene er store.

 

Det er en del verktøy tilgjengelig for Racer, blant annet Raven og diverse andre (link).

 

Du kan også ta en titt på Tutorials tråden i Racer-forumet. Masse bra informasjon der, bl.a. en guide til hvordan en lager Racer baner med 3DSMAX.

 

En av de mange tingene jeg liker ved Racer, er at når jeg spiller av en replay video etter å ha kjørt noen runder, kan jeg ved hjelp av piltastene velge å spole med forskjellig hastighet, eller hvorfor ikke kjøre i slow motion for kule screenshots. Jeg kan også justere "setet" i enhver tenkelig posisjon i alle retninger inne i bilen, til jeg finner akkurat den stillingen jeg liker best. Racer er som sagt under utvikling som et hobbyprosjekt, men en skal ikke holde på lenge med det før en ser mulighetene og ambisjonene opphavsmannen hadde da han begynte med prosjektet.

 

(sheesh.. høres ut som den reklamepausen :whistle:).

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat rundet ferdig Prey, og legger dermed ved noen Screenshots! :)

 

Legger dem i SKJUL så de som ikke er ferdig ikke får en ufrivillig "spoiler-opplevelse" ..

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

prey2006072914240321zu8.th.jpg

prey2006072914441734ry5.th.jpg

prey2006072915321089du5.th.jpg

prey2006072915420193sk8.th.jpg

 

Takk også de til som hjalp meg i sted; ErikFN og Hrisebro! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...