Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kosetur på Nürburgring Nordschleife med Nissan Skyline GR-R V-Spec.

Edit:

Glemte å nevne at dette er freeware simmen Racer, som er under kontinuerlig utvikling. Den har bugs og noen problemer, men har ganske bra fysikk. Den banen har blitt finpusset etterhvert, og er nydelig å kjøre på nå, så du bør nesten ta en titt. Simmen har bl.a. støtte for analog clutch.

En standard bane og en ganske fresk bil følger med når du innstallerer simmen.

Den nyeste utgaven av Nürburgring banen:

http://rapidshare.de/files/3047388/Nuerbur...hleife.rar.html

Den Nissan modellen hentet jeg herfra:

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=173244

Happy rubberburning =)

(prøvde å sende PM, men fikk feilmelding)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Som sagt groteskt :)

Dere får unskylde bildet, eneste jeg hadde på denn gamle, midlertidige Dellen min ... Som dere ser så lider den av FPS dropp også, jeg tror det skyldes at jeg bruke påtvungen AA og AF akkurat da bildet ble tatt :)

post-93378-1153853365_thumb.jpg

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

Her er et par fra en høyhastighetsbane for testing av maks hastighet. Søøt chilired Mini Cooper! Angående plakatene på det ene bildet: Første gang jeg så de, kom jeg dundrende i over 300Km/t med en supersportsbil, og den gikk selvfølgelig rett i veggen med et brak! :mrgreen: Den kan forøvrig enkelt byttes ut med andre bilder for de som ønsker det, og han som laget banen har fått litt kjeft av moralens voktere..

Banen har jeg hentet herfra, og Mini Cooperen er bare en av mange lekre sådan, som jeg lastet ned herfra. Gjennomført modell som er morsom å kjøre.

Lenke til kommentar

Noen screens fra GTA: San Andreas (med den nyeste multiplayer-modifikasjonen installert). I motsetning til Vice City sin MP-mod, er SA-MP veldig stabilt. Det lagger lite, og det har få merkbare bugs. Det eneste negative er at så mange IDIOTER velger å bruke cheats hele tiden. At det går an å være så rabiat dum synes jeg er helt utrolig. Jeg skulle gjerne vridd om nakken på folka som cheater i MP-spill. Jeg synes synd på dem og livet de ikke har...

Her er jeg i mitt vakre klovnekostyme mens en annen nordmann jeg møtte følger etter meg:

Her kjører jeg motorsykkel, og Steina (en kompis og bruker her på Diskusjon.no) sitter bakpå og skyter på alt som rører seg (samt litt til):

Her cruiser jeg, Steina og en annen fyr, rundt mens vi skyter på alt vi ser:

mtasascreenwq4.jpg

SA-MP er en flott modifikasjon som fungerer utmerket. Den burde prøves av ALLE som liker San Andreas singleplayer. Ikke frykt få servere med dårlig ping og lite spillere. Det finnes flusst med servere, hvorav mange har veldig god ping (spesielt de offisielle). Spillere er det heller ikke mangel på. Til enhver tid har man en haug med servere som har alt fra 10 til 100 spillere inne. Ja, det er ofte at serverne er nesten stappfulle, og de største har nettopp plass til 100 spillere. Nesten litt vanskelig å tro, eh? :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Noen screens fra GTA: San Andreas (med den nyeste multiplayer-modifikasjonen installert). I motsetning til Vice City sin MP-mod, er SA-MP veldig stabilt. Det lagger lite, og det har få merkbare bugs. Det eneste negative er at så mange IDIOTER velger å bruke cheats hele tiden...

6559260[/snapback]

Går det ikke ann å sette sperring for cheats på serverene?

Screenshot fra scorelista i Club Pinball:

post-70204-1153936649_thumb.jpg

Bilde av spillkonsollen:

post-70204-1153936695_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...