Deadringer Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i update til SoF2? Stakkar jævel. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i update til SoF2? Stakkar jævel. 6550791[/snapback] du er faen meg grotesk Endret 24. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Grotesk? Jeeeg? Hvordan kan du si noe sånt? Endret 24. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Kosetur på Nürburgring Nordschleife med Nissan Skyline GR-R V-Spec. Edit: Glemte å nevne at dette er freeware simmen Racer, som er under kontinuerlig utvikling. Den har bugs og noen problemer, men har ganske bra fysikk. Den banen har blitt finpusset etterhvert, og er nydelig å kjøre på nå, så du bør nesten ta en titt. Simmen har bl.a. støtte for analog clutch. En standard bane og en ganske fresk bil følger med når du innstallerer simmen. Den nyeste utgaven av Nürburgring banen: http://rapidshare.de/files/3047388/Nuerbur...hleife.rar.html Den Nissan modellen hentet jeg herfra: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=173244 Happy rubberburning =) (prøvde å sende PM, men fikk feilmelding) Endret 25. juli 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Mere kos med kriminelle Og civile selvfølgelig Endret 25. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Som sagt groteskt Dere får unskylde bildet, eneste jeg hadde på denn gamle, midlertidige Dellen min ... Som dere ser så lider den av FPS dropp også, jeg tror det skyldes at jeg bruke påtvungen AA og AF akkurat da bildet ble tatt Endret 25. juli 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 DoD:S med ned lasta 101st Airborne models Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) sniker meg rundt på en båt på Splinter Cell Chaos Theory Endret 25. juli 2006 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Gøy spill jeg fant via Xfire sine sider, DinoHunters... Endret 25. juli 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gøy spill jeg fant via Xfire sine sider, DinoHunters... 6557981[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gøy spill jeg fant via Xfire sine sider, DinoHunters... 6557981[/snapback] Link? 6558014[/snapback] http://www.thedinohunters.com/ Hirr hirr, måtte gi opp spillet.. Klarte ikke konsentrere meg skikkelig om monstrene. Spillet er faktisk Steam basert. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Et par bilder til fra Nürburgring Nordschleife (Racer), denne gang hadde jeg moro med en Volkswagen Golf VR6, som har en flott kjørefølelse der (har ikke tweaket ini filen). Speedometeret virker ikke i replay modus i Racer. Jeg tror det ble fikset før, men "gikk sund" igjen. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Her er et par fra en høyhastighetsbane for testing av maks hastighet. Søøt chilired Mini Cooper! Angående plakatene på det ene bildet: Første gang jeg så de, kom jeg dundrende i over 300Km/t med en supersportsbil, og den gikk selvfølgelig rett i veggen med et brak! Den kan forøvrig enkelt byttes ut med andre bilder for de som ønsker det, og han som laget banen har fått litt kjeft av moralens voktere.. Banen har jeg hentet herfra, og Mini Cooperen er bare en av mange lekre sådan, som jeg lastet ned herfra. Gjennomført modell som er morsom å kjøre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Noen screens fra GTA: San Andreas (med den nyeste multiplayer-modifikasjonen installert). I motsetning til Vice City sin MP-mod, er SA-MP veldig stabilt. Det lagger lite, og det har få merkbare bugs. Det eneste negative er at så mange IDIOTER velger å bruke cheats hele tiden. At det går an å være så rabiat dum synes jeg er helt utrolig. Jeg skulle gjerne vridd om nakken på folka som cheater i MP-spill. Jeg synes synd på dem og livet de ikke har... Her er jeg i mitt vakre klovnekostyme mens en annen nordmann jeg møtte følger etter meg: Her kjører jeg motorsykkel, og Steina (en kompis og bruker her på Diskusjon.no) sitter bakpå og skyter på alt som rører seg (samt litt til): Her cruiser jeg, Steina og en annen fyr, rundt mens vi skyter på alt vi ser: SA-MP er en flott modifikasjon som fungerer utmerket. Den burde prøves av ALLE som liker San Andreas singleplayer. Ikke frykt få servere med dårlig ping og lite spillere. Det finnes flusst med servere, hvorav mange har veldig god ping (spesielt de offisielle). Spillere er det heller ikke mangel på. Til enhver tid har man en haug med servere som har alt fra 10 til 100 spillere inne. Ja, det er ofte at serverne er nesten stappfulle, og de største har nettopp plass til 100 spillere. Nesten litt vanskelig å tro, eh? Endret 26. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kos å skyte folk så tarmene dingler ut Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Føler så absolutt ikke noe behov for en Ferrari når jeg kan kjøre rundt i en herlig, liten Fiat. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen screens fra GTA: San Andreas (med den nyeste multiplayer-modifikasjonen installert). I motsetning til Vice City sin MP-mod, er SA-MP veldig stabilt. Det lagger lite, og det har få merkbare bugs. Det eneste negative er at så mange IDIOTER velger å bruke cheats hele tiden... 6559260[/snapback] Går det ikke ann å sette sperring for cheats på serverene? Screenshot fra scorelista i Club Pinball: Bilde av spillkonsollen: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Synes dette var et kult screenshot jeg tok mens jeg spilte. Flatout 2 for de som lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå