PrayingMantis Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Enda flere fra The Chronicles Of Riddick - Escape From Butcher Bay Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 True Crime:Streets Of LA Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Impreza'en med Japan-theme Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 350z for henne Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 sku gådd an det der, men dessverre er det bare lagg.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg spilte gjennom No One Lives Forever 2 i går. Starten syntes jeg var kjedelig, men totalopplevelsen overgikk gikk selv noen av dagens toppspill. NOLF2 er over to år gammelt, og likevel ser det forbausende bra ut. Her kommer det en haug med skjermbilder fordelt over to innlegg (ettersom maks 30 bilder er tillatt i et innlegg). (Hvis bildene en gang skulle bli borte, så er det fordi de er lagt opp på en 3dje parts server.) Åpningsbildet... -> Hovedpersonen Catherine Anne Archer a.k.a. Cate Archer a.k.a. The Fox... -> Den definitivt hawteste outfit'en til Cate! -> Gutta fra Calcutta og Bruno i hovedkvarteret til UNITY... -> Bruno (minner meg litt om Dr. Wallace Breen i Half-Life 2)! -> Dr. Schenker og hans Anti-Super Soldier Serum (ASSS)... -> Magnus Armstrong! -> Nydelige Isako... -> The Mime King... -> Det første møtet med en Super Soldier (tidligere løytnant Joseph Anders)... -> Åå så sint!!! -> Helt i starten av spillet i Japan (den etter min mening kjedelige treningsdelen)... -> I sibir... -> Skogen i kveldsmørket ser fordømt bra ut! -> Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Fortsettelse fra forrige innlegg... Tornadoen i Ohio.. imponerende setting! -> Kinoen i India... -> På hytta til den russiske piloten... -> I anlegget under havet... -> Skuterne syntes jeg så jalla ut, og de kunne vært bedre å styre... -> Bra vann! -> Realistisk himmel... -> Japansk koi... -> Much big scary action!!! (indisk filmplakat) -> H.A.R.M. markedsføringsplakat... -> Bordtennis noen!? -> Når du gikk tett inntil en radiator så hørte du "radiatorlyd". Bare et banalt eksempel på hvor gjennomført spillet er... -> Fikk meg til å tenke på Half-Life 2! -> Kjøpt på SpyShop! -> De to neste er referanser til Norge. Rotet dessverre bort den hvor det sto "Oslo, Sweden". -> Datteren til løytnant Joseph Anders. Som Super Soldier forvekslet han Cate med henne. -> Legg merke til den røde prikken midt i bildet. Antagelig er det en feil, men noen mener det kan være løytnant Joseph Anders som Super Soldier som er på vei inn til øya Khios. -> Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Litt kjærlig omsorg i Vampire - Bloodlines. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Squaden i FM2k5 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Troppens store stjerne Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 ...og det største talentet. Ja, jeg vet jeg har med de fleste av de store kjente talentene, men dette er egentlig kun et morro-game, ikke et hvor jeg skal spille LLM Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Tweaka litt på tt'en Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 F1 Challenge 99-02 Lenke til kommentar
Jobaritz Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Tok dette bildet når jeg spilte Battlefield 1942. Ganske sykt, vet ikke helt hva som skjedde her... Se bildet her. Endret 28. januar 2005 av Jobaritz Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Tweaka litt på tt'en vilket spill er det?? NFSU2 eller noe sånt? nei det er fra Need For Speed Underground 2 hehe ser det var ikke så bra tuning heller :!: :!: Ser det samme! NFSU2 = Need For Speed Underground 2 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 The Trooper-> nå Eivo: the Great (aka Headcleaver aka meg altså!!!!) går rampage på cs:s Dem du spilte mot var jo utrolig råe Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 NOLF 2 bildene vekket mange minner, du har ikke bilder fra 3hjul-sykkel-getaway greia med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 NOLF 2 bildene vekket mange minner, du har ikke bilder fra 3hjul-sykkel-getaway greia med. Hehe! Nei, dessverre! Den delen var virkelig et høydepunkt ja. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Sacred Nok et bilde fra Sacred, her er jeg på tur med ei halvnaken berte i det kalde nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå