Gunfreak Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Chad Henry er honorable 8mb.video-keu-vPNvjkqc.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar The Many Henries fra mine 14 timer så langt 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Before training 8mb.video-x0u-AdZtLBnB.mp4 After training 8mb.video-Ykk-ZHaAEU9x.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar My favorite dynamic power couple, hvert på eventyr med disse gamble gubbene, alt for å komme seg unna bryllups planlegging. Håper de overlever spillet, da det er to kule gubber. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Armor works 8mb.video-Slq-S5fX96pX.mp4 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Etter å ha kommet til kapittel 4 i Black Myth Wukong er hjernen døsig så i kveld er det Victoria 3. Håpet er få skikk på Persia. Har totalt spilt 71,8 timer, men i sann Paradox ånd så er jeg vel på et ok nivå etter 500 timer. Så dette spillet er vel et slags test spill. Endret 14. februar av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet mandag kl 17:30 Del Skrevet mandag kl 17:30 Min første "brutality" kill. Tok bare over et døgn Kc2 short 2 light .mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet tirsdag kl 22:03 Del Skrevet tirsdag kl 22:03 Ny knippe med Henry i løpet av sånn 14 timer 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet torsdag kl 20:30 Del Skrevet torsdag kl 20:30 40 timer i Kingdom Come 2, og fremdeles ikke halveis. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet i går, 21:29 Del Skrevet i går, 21:29 Ikke et syn man vil vokne opp til på mårraen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå