Gunfreak Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Grimlord er det selverklærte vr dark souls. Og ser helt klart greia. 8mb.video-EfH-Hbmz3V4G.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) F16 har fått noen finjusteringer i flight modeling. Som måtte testes ut over Bardufoss I regnet. Etter litt om og men, fant 20mm Vulcan kanonen min Su27'n og Bardufoss er trygg fra Russerne for nå. Endret 31. desember 2024 av Gunfreak 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Tester ut nye effekter og kamera vinkler 8mb.video-qPs-CPTYi5xd.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Måtte lage meg intro for de gangene jeg lager ikke flight sim og ikke fps videoer. gunfreak intro fantasy.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet fredag kl 22:24 Del Skrevet fredag kl 22:24 Cockshot 8mb.video-K9K-Eu2cjBnJ.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet mandag kl 18:38 Del Skrevet mandag kl 18:38 Spyd er helt klart en av de bedre våpene tidlig i spillet. 8mb.video-i1W-buTluh7o.mp4 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet tirsdag kl 17:16 Del Skrevet tirsdag kl 17:16 Spiller feigt som faen. 8mb.video-5NH-NCDROAYh.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet i går, 14:40 Del Skrevet i går, 14:40 Er ikke ofte jeg kan kose meg med et velfungerende singleplayer vr spill. Har jo såvidt dypper tærene i alt man finner i denne verden. 8mb.video-AbQ-S1M0Rppb.mp4 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet i går, 18:39 Del Skrevet i går, 18:39 Atmosfæriske Evil Within andre kapittel Village Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet i går, 19:01 Del Skrevet i går, 19:01 Hadde planer om en skikkelig cinematic, men DCS ville ikke samarbeide. Hvert fly har sin egen greie. Men ingen av flyene hadde alt jeg trengte. På toppen av dette ville ikke AIen samarbeide. Så i stedet kasta jeg sammen noe av det jeg hadde tatt opp til en langt mindre kompleks og mindre sammenhengende video. 8mb.video-l94-8cmjqysR.mp4 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet i går, 19:25 Del Skrevet i går, 19:25 (endret) Resident Evil 6 / Biohazard 6 ett DX9/DX11 spill men fungerer fortsatt bra. Gøy med Mercenaries No Mercy mode. Dette er fra Ada Wong epsiode 2 kapittel 1. Endret i går, 19:33 av Ryuuou Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21 minutter siden Del Skrevet 21 minutter siden Kan konsentrere at asfalten på Andøya flyplass ikke er brennbar Sånt skjer når man har hydraulisk feil og ikke dobbelt sjekker at hjula faltisk er nede bare fordi du har dratt i spaken. 8mb.video-lmb-mylpZGrr.mp4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå