SpoileD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jah har laget en post om dette før, men jeg får gjøre om spørsmålet mitt litt.. Skal Geforce MX 440 64mb passe på et Abit KD7 hk? Har forsøkt og sette det nedi, men det ser ikke ut til å passe, men på abit sin hjemmeside har de testet et mx440 på hovedkortet. Abit kd7 har en så rar agp løsning. (synes jeg da ) Hvilke skjermkort kan egentlig passe da? Ser ut som et Radeon 9600 SE kort passer i AGP-porten. Men jeg tør ikke bestille det, for det kan hende det ikke passer, uansett hvor billig og ikke så fullt så bra det kortet er. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg vet ikke noe om det skjermkortet der men siden begge støtter (er) AGP skal det passe fint! Det vil være sløsing med penger å kjøpe et så gammelt og dårlig kort som det. Hvis du går opp 79kr så får du dette kortet. Jeg er jo et Geforce menneske også men det vil være dumt å kjøpe et så billig kort (selv om geforce'n heller ikke er noe særlig bra). Hvis du går opp 226kr, så får du DETTE kortet som er betydelig bedre. Alt du trenger er 649 kr eller 875 kr så får du et brukbart spillekort. EDIT: trykkleif Endret 27. desember 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis det er AGP-port på hovedkortet, samt at skjermkortet også er AGP skal det gå! Pass bare på at du har den lille "klipsen" åpen Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 har bestemt meg for dette kortet, så dere er sikkre dette passer i denne agp-porten? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Joda, det skal passe det! http://www2.abit.com.tw/page/no/motherboar...ODEL_NAME=KD7-S Står opplyst på Abit's hjemmesider at det er AGP 8x, så tviler på at de lyger! Endret 27. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Så det gjør ikke noe om det ikke ser ut til å passe? Da bestiller jeg det kortet Håper detta passer da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Var fakisk litt usikker, er enig at det ikke ser ut som det passer Men skal ikke være mulig når det står sort-på-hvit "AGP 8x Interface" Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hvis du har planer om å overklokke prosessoren, er det ikke så godt... men det er jo en helt annen sak... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 kjøpte kortet, passet kjempe fint.. Jeg var litt dum å ikke prøvet 9700pro-kortet mitt på hk'et(kd7-s). Gjorde det dagen før jeg skulle hente geforce-kortet(fx5500). Dette passet jo utmerket. Det var nok en av de gamle gamle 440mx jeg forsøkte å sette på hk'et (kd7-s) som da ikke passet.. Så det som måtte til var et "nyere" AGP 8x kort Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Supert at det gikk bra! :thumbup. Håper du koser deg med ditt nye skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå