Gå til innhold

passer mx440 på abit kd7

SpoileD

Anbefalte innlegg

Jah har laget en post om dette før, men jeg får gjøre om spørsmålet mitt litt..

Skal Geforce MX 440 64mb passe på et Abit KD7 hk?

Har forsøkt og sette det nedi, men det ser ikke ut til å passe, men på abit sin hjemmeside har de testet et mx440 på hovedkortet.

Abit kd7 har en så rar agp løsning. (synes jeg da :p)

Hvilke skjermkort kan egentlig passe da?

Ser ut som et Radeon 9600 SE kort passer i AGP-porten. Men jeg tør ikke bestille det, for det kan hende det ikke passer, uansett hvor billig og ikke så fullt så bra det kortet er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke noe om det skjermkortet der men siden begge støtter (er) AGP skal det passe fint!

Det vil være sløsing med penger å kjøpe et så gammelt og dårlig kort som det. Hvis du går opp 79kr så får du dette kortet. Jeg er jo et Geforce menneske også men det vil være dumt å kjøpe et så billig kort (selv om geforce'n heller ikke er noe særlig bra). Hvis du går opp 226kr, så får du DETTE kortet som er betydelig bedre. Alt du trenger er 649 kr eller 875 kr så får du et brukbart spillekort.

EDIT: trykkleif

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

kjøpte kortet, passet kjempe fint.. Jeg var litt dum å ikke prøvet 9700pro-kortet mitt på hk'et(kd7-s). Gjorde det dagen før jeg skulle hente geforce-kortet(fx5500). Dette passet jo utmerket. Det var nok en av de gamle gamle 440mx jeg forsøkte å sette på hk'et (kd7-s) som da ikke passet..

Så det som måtte til var et "nyere" AGP 8x kort :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...