-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det noen som har gode bilder av Chieftec DA-01WD? Jeg søker på google, men der er det bare dårlige bilder. Det kan vere av ditt kabinett eller andres. Men det må vere Chieftec DA-01WD. Jeg skal kjøpe det og det sendes på mandag, men så var det det med noen gode biler inni kabinettet da. Skulle gjerne sett hvordan det egentli var inni. Lenke til kommentar
Kuko Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Late jævel. Tok meg 5min å finne masse brae, men gidder neppe legge ut url til sånne idioter som deg! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 http://images.google.com/images?q=Chieftec%20DA%2D01WD Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Late jævel. Tok meg 5min å finne masse brae, men gidder neppe legge ut url til sånne idioter som deg! Denne tråden hadde vert ute 1 min nå du kom med den "tøffe" komentaren!! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det jeg trenger er bilder med god oppløsning. Lenke til kommentar
Kuko Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det jeg trenger er bilder med god oppløsning. jeg trenger ditt jeg trenger datt. shitkid Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Dårlig dag? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fant noen bilder her: http://www.a1-electronics.net/Cases/2002/C..._pg2Apr02.shtml Men der kan fortsatt poste deres bilder.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dårlig dag? Dårlig dag ? nei han har ikke det , han er bare idiot bare se på alle de andre innleggene hans Beklager har ikke noe fornuftig og komme med i denne tråden Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kuko, hvorfor gidde å bry deg med dette, når du likevel ikke vil hjelpe til? Ligger noen bilder på Chieftec sine sider. flere bilder av detaljer hva skal du med bildet, og hvordan skal det være? Hele kabinettet? Enkelte deler? litt lettere å finne bildet som du trenger om vi vet litt mer Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk Noxy!! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Takk Noxy!! NP ser nå i signaturen din hvorfor du vil ha bilder --------------------------- Kuko er herved rapportert Lenke til kommentar
Kuko Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kuko, hvorfor gidde å bry deg med dette, når du likevel ikke vil hjelpe til? Ligger noen bilder på Chieftec sine sider. flere bilder av detaljer hva skal du med bildet, og hvordan skal det være? Hele kabinettet? Enkelte deler? litt lettere å finne bildet som du trenger om vi vet litt mer Blir så oppgitt av late nerder. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kuko, hvorfor gidde å bry deg med dette, når du likevel ikke vil hjelpe til? Ligger noen bilder på Chieftec sine sider. flere bilder av detaljer hva skal du med bildet, og hvordan skal det være? Hele kabinettet? Enkelte deler? litt lettere å finne bildet som du trenger om vi vet litt mer Blir så oppgitt av late nerder. Blir så oppgitt over ""leet"" nerder som må kommentere at de er mye bedre i alle poster uten noe nyttig å si!! sry offtopic Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ok, da glemmer vi Kuko. Tilbake til topic. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, tilbake til topic, er det noen som har bra bilder fra dette kabinettet. PS! Bør ver med bra oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå