CaZiO Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen ideer hva jeg kan bruke gitarhalsen til? Gitarhalsen er til grep Hva med å ha et bryterpanel med powerswitch og brytere til lys osv der? Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jauda =) Bra idê det ja... menneh asså... hvor på halsen tenkte du da? og åssen skal jeg klare å skjule ledningene? Forslag og sketcher godtas Tusen takk for all tilbakemelding <3 <Nudle> Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hm, er ikke noen gitarexpert, men halsen er ikke hul den vansklig å skjule ledninger da... Hva med å bytte ut gitarstrengene med ståltrå og bruke det som ledninger? stor fare for kortsluttning kanskje Lenke til kommentar
neb Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kul ide. hadde hvert fett å komme på lan med gitarbaggen på ryggen og fltskjer under armen.. stå på! Dette kan bli bra, men planlegg nøya, slik at du ikke driter deg ut" mvh bigben Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sørg for å få utgangen på powersuply'n ut der som det vanlighvis går en ledning til evt. høytalere å sånn Også trur jeg det kunne blitt bra med brytere til lys og sånn på halsen ja! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jo.. det er ingen problemer for dette... spørsmål.. burde jeg sette toplokket som plexi? eller burde jeg behulde gitaren mest mulig som den er? Kan ikke få sag hvor glad jeg er for tilbakemelding tnx <Nudle> Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Behold den mest mulig som den er!! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det er jo seff en muligjet... men noen sier plexi og noen sier noe annet.... jeg vil ha plesi forran og lakke med et eller annet!... <Nudle> Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Trur det kommer til å bli best hvis du lar den se mest mulig ut som en gitar.. Er redd det ikke kommer til å se like bra ut hvis du legger på plexi isteden... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fant bilder av en fyr som modda en pc inn i en gitar Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hold deg til temaet gitar, og ikke start med det plexi tøvet. I prosjekter der du bare bygger noe er plexi helt greit! Men dette skal jo være en gitar, og du mister mye av gitar preget vist du skal tulle med plexi! H.kon Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er helt utrolig at selv når man kommer opp med en original ide er det et par-tre tullinger som har gjort det før Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 God damn... skal jeg bygge det inni rektum for å være den eneste? unnskyld språkbruk den siste gitaren var stygg <Nudle> Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg ikke penger i pungen.. enten årne med sponsor eller... vente til konf. yeye.. dette skal jeg få til! Vil sende en hilsen til Næssje og si Screw you... im goin to win Nait 2k5 casemodcompo!!!! <Nudle> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå