Arve28 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Vi i Oslo kamera klubb har laget denne korte filmen. Hva mener dere om denne: http://www.oslokameraklubb.no/videogruppa/.../Blinkskudd.wmv Endret 26. desember 2004 av Arve28 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 23:54: Laster ned... 23:55: Laster ned... 23:56: Ser på filmen... 23:57: Ler!!! Den var bra!! Lenke til kommentar
danielR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Åh, den er svær ass! :!: Morsom film. Teknisk godkjentbortsett fra klippet mellom "Hei skal du til kameraklubben også" og "Nei, jeg venter på en kamerat jeg". Det er noe med lyden som skurrer litt. Bakgrunnsstøyen gjør et lite hopp, ekkoet fra den første mannen blir brått kuttet og samtalen (bare akkurat der) virker litt falsk. Dere burde ha laget en mer glidende overgang på lydsporet der. Ellers synes jeg det var bra. Fine kameravinkler, overganger, bra skuespill. Veldig enkel og grei historie som funker bra. Endret 28. desember 2004 av danielR Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heh. Enig at det er godkjent teknisk, men skuespillet var riktig bra. Humra godt når han tok nærbilder. :!: Men jeg syntes ikke det kom frem så veldig bra at hu dama ble sint og trodde det var no filureri på gang. Kanskje no <GISP> eller no hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Var ei boksejente vi lante i 15 minutter. Ikke all verden man får tid til da. Å velge manus, fordele folk til kamera, lyd,lys osv og få en til å lede dette +skyte alle scenene ble gjordt på 2,5 timer. Så når den skulle klippes så følte jeg det var mye som burde vært anderledes. Her finner dere bilder fra denne kvelden: http://www.oslokameraklubb.no/nyhet35.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå