le_state Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, det er en sak jeg har alltid slitet med. Og lurte nå på om hvordan man faktisk gjør det!??... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva mener du med sidene? Mener du latissimus dorsi, bedre kjent som lats? "vingene?" ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sikkert de ja. Dette er noe jeg også faktisk lurer på, eller nærmere forklart, hva brukes de til og hvordan kan man eventuelt trene dem med utstyr man vanligvis finner i et hjem? Lenke til kommentar
le_state Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hva mener du med sidene? Mener du latissimus dorsi, bedre kjent som lats? "vingene?" Ja, både det og ende liksom, der jeg har rundet av.. skilla liksom. Endret 26. desember 2004 av le_state Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) De brukes for å dra til deg ting, eller dytte fra deg ting. Lats er en stor del av ryggen, så store og veltrente lats gir et stort uslag. Nedtrekk går også stort sett på lats. Hantelroing er veldig fint for å trene lats isolert. Endret 26. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 De ja. De kan du trene ved å bruke benken som du bruker til rygghev. (Altså for korsryggen). Du tar da bare øvelsen sidelengs i stedet for vanlig. Ta med et par vekter etterhvert som du blir sterkere. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kan også bruke vanlig benk, sette den skrått og legge deg på magen. På den måten kan man trene begge sidene samtidig ved å ha en vekt i hver arm. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Svømming (bryst-svømming), da trener du lats... En kar som bemerket hvor kraftige vinger jeg hadde (svømmer jeg...) - Jeg har "null"% fett på kroppen, så de er veldig markert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå