porcelaiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er fra drøbak!!! Ey, tror jeg vet hvem du er. Har du en lillesøster i 8. some heter Stine? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke fra drøbak, men det er faen meg ikke langt unna. Bare noen få hundre steinkast unna. Hvor bor du da? Når du kommer til rundkjøringen med holstad så tar du til høyre og vips så kjører du forbi... Tok ikke helt den jeg heller Hva heter stedet? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kommer ann på hvem du er... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Så hvis du ikke kjenner han, så har du en søster? Jeg stemmer for at du har en søster som heter stine. (ikke at det er min sak, men) Edit: Det er ikke min smak heller, for den saks skyld. Endret 29. desember 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det er deg roaldsøy. Så på "hjemmesiden" din, der var du og han Simen kar'n. edit: tip-ex hvis du trodde jeg var interresert i søstra hans, så tar du feil :\ (no offence Paul (roaldsøy)) edit2: Må begynne å lese bedre, trodde det stod "ikke at det er min smak" Endret 30. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 siden du veit hvem jeg er så kunne det vært kosli å vite hvem du er... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 å du har foresten ikke telenor adsl stish!? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Bor ikke så veldig langt unna Drøbak... Også har jeg noen slektninger der Endret 29. desember 2004 av Volcov Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 siden du veit hvem jeg er så kunne det vært kosli å vite hvem du er... bare glem dette etter at jeg har funnet ut alt om deg nå... internett er en fin ting... å du, det er dumt å legge igjen ip adressen din når du kødder med folk :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kan dere ikke ta de personlige feidene på den lokale bensinstasjonen da? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg er ikke fra Drøbak, men jeg kjørte opp der ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå