Backbone Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hehe, er ikke noe prob det. om det dukker opp hindringer, skal du bare ta kontakt hehe... Her har du bilde av min Zalman viftestyring Får håpe du klarer det... Lykke til. -BB- Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 GateWatchen er ti ganger penere Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 GateWatchen er ti ganger penere min er best BB Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Heheheh, smaken er som baken Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 riktirikti,,, neida, sikkert fet nok den da... Go fast BB Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Fikk mail av dem nå nettopp om at den har blitt sendt så da blir alt klart til fredagen da jeg skal bygge maskinen. Bare litt happy nå Var den absolutt siste tingen jeg har sittet å ventet på. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Kom på postkontoret igår, og jeg skal hente alt idag og starte mekkingen. Ahh, herlig EDIT: Ble den sorte... Har jo sort kabinett så da holder jeg stilen Endret 13. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Løp og kjøp. Den er som jeg forventet, hvertfall utseendemesiig. Ytelsesmessig og i bruk har jeg ikke fått tid til å testet enda. Er ikke ferdig med å bygge maskinen, og skal fortsette imorgen... Glede meg enda mer Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tenkte på den selv, men droppet det fordi det ser ut til å være mye jobb å skru ned 4 vifter. Du må trykke frem første vifte, skru denne ned, så fortsette slik mange ganger. Velger heller en vanlig hjul versjon. En ting som kan være greit å tenke over er hvor du skal ha PCen plassert. Hvis det er på gulvet, så kan det være dårlig innslikt til displayet, slik at du faktisk må sitte på gulvet for å kunne se hva den viser. Slik er det med den enermax kontrolleren jeg har. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vurderer faktisk og fikse/mekke et bord eller bur til den, vet ikke helt ennå. Kabinettet skal overhodet ikke stå rett på gulvet selvom det er bra nok med støvfilter og den har føtter så kabinettet er løftet ørlite granne opp. Kabinettet blir uansett for langt, syntes jeg, til å ha under skrivebordsløsningen her så det utgår på høyeste hold En ting er at jeg har sett på bilder hvor det vises at Gatewatchen ligger kant i kant med kabinett fronten. Det fikser jeg ikke på mitt kabinett(Lian Li PC6277B) Om jeg skal få til det så må jeg nærmest stå på det og da bøyes jo metallet rundt, innover. Sjekk bildet Gir jo kabinettet et litt tøffere design syntes jeg selv faktisk. To av kompisene mine sa det samme Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Få se ett bilde av hvordan det ser ut forfra da... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Der er et bilde i close-up, men så har jeg bilder her også... Ene bildet er skrått fra siden... Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hva betalte du for den? Nice :Go fast: -BB- Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...gid=10&subgid=7 (Om linken ikke funker gå inn på www.3dfxcool.no -> Webshop -> Kabinettvifter -> Viftestyring) 479,- koster den... Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet om man har plass til noe BAK denne igjen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå