Marius_EV Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har nå hatt 2 stk av denne apacher mp3 spilleren. Den første ble ødelagt og jeg fikk ny på garantien, og nå er den nye også ødelagt. Siden denne er så dårlig så ville jeg heller bytte den i en annen spiller enn å få enda en som erstatning. Og det skulle visst gå helt fint, men da måtte jeg levere inn mp3-spilleren komplett med alt utstyr, men jeg finner ikke headsettet. Hvorfor skal de ha det når mp3-spilleren ikke virker? Så jeg måtte enten finne headsettet, eller få en ny lik en , bare at da tok de ut det som manglet i den pakken jeg skulle levere inn. Jeg har ikke gjort noe av dette enda. Hva synes dere jeg bør gjøre? Har ikke lyst på enda en av de dårlige mp3-spillerene. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har nå hatt 2 stk av denne apacher mp3 spilleren. Den første ble ødelagt og jeg fikk ny på garantien, og nå er den nye også ødelagt. Siden denne er så dårlig så ville jeg heller bytte den i en annen spiller enn å få enda en som erstatning.Og det skulle visst gå helt fint, men da måtte jeg levere inn mp3-spilleren komplett med alt utstyr, men jeg finner ikke headsettet. Hvorfor skal de ha det når mp3-spilleren ikke virker? Så jeg måtte enten finne headsettet, eller få en ny lik en , bare at da tok de ut det som manglet i den pakken jeg skulle levere inn. Jeg har ikke gjort noe av dette enda. Hva synes dere jeg bør gjøre? Har ikke lyst på enda en av de dårlige mp3-spillerene. Fordi de må sende komplette varer i retur til distributør for å få kreditert varen/ny vare. Hvis du kjøper en vare, og roter bort noe, så er det da selvsagt at du må "erstatte det" hvis du vil sende den tilbake. - Dette er da uavhengig av om varen er brukt eller ikke? Antagelig er varen verdiløs for Startit hvis de ikke har hodesettet. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Når den er ødelagt? Så jeg blir altså sittene med denne mp3-spilleren pga et headsett til en verdi av 25kr? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, sånn er det. Norsk lov gir deg kun tilgang til å få produktet reparert eller byttet i ny vare, først når samme feil har oppstått for 3. gang, så kan du heve kjøpet. Og da behøver du ikke måtte returnere alt om du ikke finner det. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ok, tar vel ikke så lang tid før den nye blir ødelagt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå