Heimen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg prøvde nettopp Firefox og fant to funksjoner jeg kunne tenke meg å bruke i Opera og jeg lurer på om det er mulig å laste ned noe tilsvarende til Opera. De jeg lurte på var AdBlock og Foxytunes. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Finnes nok noen plugins for Opera uti der vet du! Bare søk deg litt rundt... Det jeg ikke skjønner er hvorfor du vil bruke Opera fremfor Firefox... Men men, det er jo ditt valg! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Som du sier; mitt valg. Jeg likte bare Opera bedre enn FF. Smak og behag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Som du sier; mitt valg. Jeg likte bare Opera bedre enn FF. Smak og behag Jupp! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg klarer ikke å finne extensions til Opera. Det virker nesten som det ikke finnes. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg klarer ikke å finne extensions til Opera. Det virker nesten som det ikke finnes. Det finnes ingen extensions til Opera... Men du kan lese her om å forandre litt i Opera: http://my.opera.com/forums/forumdisplay.php?forumid=28 Lenke til kommentar
akh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Angående Adblock: Se her og her Hvordan fungerer foxytunes? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det finnes "på en måte" extensions for Opera. Ved å bruke f.eks. Proxomitron kan du lage alle mulige slags filtre. Du kan også utvide toolbars og menyer, og kombinert med JavaScript/bookmarklets så kan du gjøre ganske bra ting. Så kan du bruke paneler til å legge inn mye rart, f.eks. web-developer tools der og. Det finnes til og med spill du kan legge inn i panelene i Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå