Azizel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei. Jeg har akkurat bygget sammen maskinen min, men jeg hører ingen lyd i det hele tatt. hva er det som feiler? jeg har lyd kort som er intigrert i hovedkorte mitt. Men jeg har satt inn ett audigy 2 lyd kort.. og ingen av de kommer det lyd av. Takk for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 har du koblet til høyttalere? drivere? hva står det i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Ja jeg har koblett til høytalere å drivere. men ha er enhetsbehandling?? hvis det er på kontrol panel der så står det no audio device. Endret 26. desember 2004 av Azizel Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 er ikke lyd korte sjikkelig i eller?? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har du deaktivert det integrerte lydkortet i bios? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hvor går jeg da?? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Se i manualen til hovedkortet Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ok.. men er det kun det jeg trenger å gjøre?? eller må jeg aktivere pci lydkorte etter på?? + jeg får jo ikke lyd av hovedkort lydkorte nå da.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sjekk at lyden ikke står på "mute" på kontrollpanelet Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 jepp.. det står jo no audio device der å da.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da ser du i Enhetsbehandling og sjekker at driverene er installert, samt at det ikke er noen problemer der. Ganske sikker på at det enten er en konflikt med hardware eller at driverene ikke er installert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå