ebe Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hva kan dette komme av? Har ikke vært sånn før. Gjelder kun video-filer (MPEG). Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Kanskje volumkontrollen i videoavspilleren din står så høyt at lydkortet blir overstyrt? Prøv å reduser denne, hvis det ikke hjelper reduser mastervolumet i Windows. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 nei, det er ikke det. spiller jeg mp3 går d greit Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvis det bare er lyden i MPEG filer som er skurrete og alt annen lyd er normal på PC'n, vil jeg tro at det har skjedd noe tull med audio codec'en til mpeg filer. Hvis du ikke har windows XP: Har du forsøkt å installere Media Player på nytt igjen? Eventuelt nyeste versjonen Lenke til kommentar
ebe Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 det vil jeg også tro, men hvor finner jeg en mpeg audio codec. har prøvd å søke litt, finner bare tull. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 har du fått deg ny harddisk?? Litt etter jeg fikk meg ny harddisk så skurret det litt hvis jeg spilte mp3 og kjørte noe annet prosessor krevende i bakrund fra den nye harddisken. men dette ble merkelig nok plutselig borte. Og lyden var der også når jeg spilte av musikkvideoer og divx. Men nå er jeg glad.. fordi den er borte... borte... BORTE!!! _________________ fUsiOn Abit KT7 Duron 800@[email protected] 40g@idle 46g@MAX Duron 950@[email protected] (HK går ikke lengre) Alpha PAL8045 384MB RAM PC133@134Mhz [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-06-06 21:25 ] Lenke til kommentar
ebe Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 nei, ikke ny harddisk. må være noe annet... irriterende.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Har du WindowsXP? Er det i media player denne lyden kommer? Du kan eventuelt prøve å kjøre den eldre Media playeren som følger med windowsxp. Trykk run (kjør) på startmenyen og skrive mplayer2. Se om skurringen blir borte Lenke til kommentar
ebe Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 har prøvd det. akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå