LtdEdFred Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Heisann. Kom over denne siden i går. Den er sikkert kjent for mange, men for de som ikke visste om den så lager jeg like gjerne en tråd om det. Her ligger det ca. 1000 mer eller mindre gode spill til S60 telefoner samt K700 (sikkert S700 også, men det tør jeg ikke si sikkert). Lasta ned de 50 mest spennende (etter min smak) og de virker kjempebra: *Link fjernet, advarsel utdelt* Endret 28. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Oi, der var det mange spill ja. De fleste er vel java spill? Er det noen som du anbefaler til en med N-gage? Endret 26. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hvordan få de inn på mobilen da? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Oi, der var det mange spill ja. De fleste er vel java spill? Er det noen som du anbefaler til en med N-gage? Det blir jo uansett nedtur i forhold til det du er vant til, men disse er hvertfall bra og eller underholdende (jeg har jo kun prøvd noen brøkdel av de som er tilgjengelige): Rayman 3 Dexters Lab PuzzleBobble Richman (monopol klon) Vans Skate SWAT-Sniper Splinter Cell spillene Wacky Races Colin MCRae hvordan få de inn på mobilen da? Jeg ser du har K700. Bruk enten USB kabelen eller Bluetooth (i siste tilfellet må du enten ha BT funksjon på Hovedkortet ditt eller så må du kjøpe en USB BT nøkkel). Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 har ikke usb kabel og jeg får ikke bluetooth tilå virke Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har lastet ned spill og andre ting derifra lenge jeg. jeg tror nok at denne tråden blir stengt siden mobile9 distruberer piratkopierte javaspill, noe som ikke er lov her. Jeg fikk advarselnivået mitt opp til 10% fordi jeg postet om mobile9 en gang. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvordan er det jeg gjør om de .zip filene om til .jar eller .sis filer?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Trådstarter linket til en side med piratkopierte mobilspill, og har, som seg hør og bør, fått en advarsel. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg