Arnt555 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dette var ganske skummelt; jeg satt og spillte Brain bread, en hl1 mod, på lan game. alene på rommet. Så joinet plutselig en fyr! Han spurte om jeg var admin, og så spurte jeg han hvordan han kom inn på lan serveren min. Da disconnecta han. Er det min feil, som ved feiltakelse har startet et internett game? Selv om man ikke kan starte internett game fra menyen i spillet, som jeg gjorde. Altså startet fra menyen. Eller han enellerannen hacker hacket seg inn på dataen min? (noe som jeg tviler sterkt på) Jeg ble så overasket at jeg tok et print screen: Lenke til kommentar
akh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan er lan-oppsettet? Noen andre maskiner i huset som er tilkoblet? Evt småsøsken som kunne funnet på noe tull med noen av de evt andre maskinene? Er lan-et tilkoblet omverdenen på noen måte? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis du har et usikra trådløst nett kan det jo ha vært noe sånt... eller så kan det være en bug eller noe i modden. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 han har jo 185 i ping, da kan det ikke vere lokalt? nei tipper på at du har startet online med en feiltagelse.. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 LAN game og internet game bruker de samme portene. Så dersom du har satt opp statisk NAT i routern din vil du kunne kjøre et LAN game public. Forskjellen på LAN og Internet game ligger i hvor mye bandbredde og hvor ofte datapakker sendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå