MarkusG Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har fått meg K700i, men nå får jeg ikke til å sende meldinger lengre, det funket tidligere Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 grei sjekkliste: riktig sentral nummer? teste med annet sim kort? tom sms, sla den av og pa. Muligens den fikk noe software problemer? dersom det gar galt, sa er det enten software eller begge sim kortene som sliter. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det funket først da.... det står at meldingen er sperret, skal dra på elkjøp i morgen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har du netcom, sa kan du jo alltids fjerne sperre for utgaende samtale? nr for netcom er 0000 om det funket for sa betyr ikke det at mobilen kan rote og ting ga galt. feks min 6630 greide ikke forsta sim sentral, og fortsatte og sende med netcom nr, selv om jeg brukte Idea i Polen. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sjekk at sende muligheter i komunikasjonsmenyen ikke står sende via "GPRS" også. En liten luring den menyen Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har samme problemet, med min K700i, Jeg får sendt meldinger, men de jeg sender meldingene til mottar de ikke! Hva er galt? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har samme problemet, med min K700i, Jeg får sendt meldinger, men de jeg sender meldingene til mottar de ikke! Hva er galt? det er ikke samme problem, men med storst sansynlighet en feil i nettet. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Fikset det nå Var noen gale innstillinger, sms - tilgang stod på GPRS i steden for GSM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå