Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 VGS = Høyere utdanning? Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 VGS = Høyere utdanning? nope Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Var det jeg tenkte ja. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Off-topic: Noen som er enige i at spørsmålene på klisterhjerne ofte er utrolig enkle? Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg synes de har en god variasjon i vanskelighetsgradene. Har vært mange utrolige lette, samtidig som det har vært en del spørsmål hvor jeg bare har sett ut som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 når jeg begynner på elektro skal jeg nok ha en jobb vedsiden, men når jeg går allmen påbygg kommer jeg nok til og leve av lån gleder meg allerede til påbygg Du har planlagt å gå elektro og så allmenn påbygg? Begynn da for guds skyld rett på allmenn... Enig med nr.4. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg synes premien burde vært litt bedre enn dekte utgifter. Selvfølgelig kjekt og praktisk, men gjøre seg ikke som en overveldende premie. Ikke at alle førstepremier trenger å være overveldende, men. Hun fikk jo 200.000 kr til utdanning, drev og vurderte om hun skulle studere i New York eller Frankriket. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Off-topic: Noen som er enige i at spørsmålene på klisterhjerne ofte er utrolig enkle? Vel... er jo for barneskolen, ungdomsskolen og videregående... Så ja, det er ikke akkurat de vanskeligste spørsmålene. Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hun fikk jo 200.000 kr til utdanning, drev og vurderte om hun skulle studere i New York eller Frankriket. Ja men det er jo en storslått premeie. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 sponser sikkert 3 års studie på universitet Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 MagE: Hvorfor skal du leve på lån på VGS? Det er jo gratis og hvis du ikke bor hjemme får du stipend så der burde man kunne klare seg uten.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Off-topic: Noen som er enige i at spørsmålene på klisterhjerne ofte er utrolig enkle? Vel... er jo for barneskolen, ungdomsskolen og videregående... Så ja, det er ikke akkurat de vanskeligste spørsmålene. Selvfølgelig, men jeg ser jo at jeg ofte kan mer enn VGS-folkene, og jeg går i 10. Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Off-topic: Noen som er enige i at spørsmålene på klisterhjerne ofte er utrolig enkle? Vel... er jo for barneskolen, ungdomsskolen og videregående... Så ja, det er ikke akkurat de vanskeligste spørsmålene. Selvfølgelig, men jeg ser jo at jeg ofte kan mer enn VGS-folkene, og jeg går i 10. Sikkert litt ekstra smart du da, vettu. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Off-topic: Noen som er enige i at spørsmålene på klisterhjerne ofte er utrolig enkle? Vel... er jo for barneskolen, ungdomsskolen og videregående... Så ja, det er ikke akkurat de vanskeligste spørsmålene. Selvfølgelig, men jeg ser jo at jeg ofte kan mer enn VGS-folkene, og jeg går i 10. Samma her... Angrer på at jeg ikke meldte meg på! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sikkert litt ekstra smart du da, vettu. Nja, kjenner ganske mange som jeg vet kunne klart seg bedre enn meg, inkludert jevnaldrende på forumet Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 sponser sikkert 3 års studie på universitet Å være student ved ett norsk universitet er gratis i seg selv hvis du ser bort fra studieavgiften som vanligvis er på rundt 1000kr per år. Resten er "frivillige" utgifter. F.eks. er det greit å spandere på seg litt lærebøker i de fagene man har, og kost og logi er heller ikke å forrakte. Det er der pengene forsvinner. Tror premien i klisterhjerne var noe sånt som 60.000kr utbetalt fra TV2 hvert år de tar høyere utdanning i 3 år for vinnere, 2år for han på andreplass og 1år for hun som "tapte". Litt dustete at de kjørte så mange programmer for til slutt å ha en finale der premien er på tilsammen 400.000kr. Spørreprogram som "Vil du bli millionær?" spyr jo ut mer enn det per program. Synes heller de kan bruke mer penger på utdanningen til norsk ungdom... Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) F.eks. er det greit å spandere på seg litt lærebøker i de fagene man har Hvis man er fattig, eller rett og slett bare gnien, kan man jo alltids bosette seg på biblioteket istedenfor å handle inn egne bøker. Ikke at det er å anbefale (sier ikke at biblioteket er en ugunstig plass) - men kjekkest hadde det kanskje vært med egne bøker. Endret 29. desember 2004 av kag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå