PoW Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gibson Les Paul hmm...gibson er så stivspillt... jackson og esp er gitarer det... ESP Har en LTD selv, ikke helt ESP. Men men Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gibson Les Paul hmm...gibson er så stivspillt... jackson og esp er gitarer det... ESP Har en LTD selv, ikke helt ESP. Men men ikke enig der, gibson lager i alle fall de beste kasse gitarene.. dvs beste jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Gibson Les Paul hmm...gibson er så stivspillt... jackson og esp er gitarer det... ESP Har en LTD selv, ikke helt ESP. Men men ikke enig der, gibson lager i alle fall de beste kasse gitarene.. dvs beste jeg har prøvd.. Gibson gitarene var ikke akkurat de billigste jeg har sett. *sparer* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ikke enig der, gibson lager i alle fall de beste kasse gitarene.. dvs beste jeg har prøvd.. *host*Martin*hark* Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 MAO, hvis jeg vil ha ei dame, trenger jeg bare å kjøpe en Gibson??? :!: Ja... Her er saken på scenen. Gitaristen og vokalisten får alle damene, Trommisen får mest applaus ved soloer, og bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. Nåvel... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er saken på scenen. Gitaristen og vokalisten får alle damene, Trommisen får mest applaus ved soloer, og bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. Det er helt feil. Kan du tenke deg en bass-gitarist spille alt mellom himmel og jord i en sang? Det hadde blitt litt feil. Bassen henger med resten av lydbildet, og skaper takt og rytme sammens med trommene. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg har en morgan kassegitar og er ganske fornøyd med den. Drømmen er som mange andre sin... en gibson les paul Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. LoL? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hm..jeg skulle begynt med gitar istedenfor trommer vi kan bytte jeg synes tromemr er det råeste å spille, så kommer bass. hehe...men selv endte jeg opp med en gitar... jaja... Jeg tror nok alle instrumenter er bra da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) ...bassisten kan gjøre hva han vil for under en metalkonsert er det ingen som merker om han spiller uansett. Mulig at folk som mangler musikalitet ikke legger merker til han. Men hadde eg vært en bassist så hadde eg gitt fulstendig faen i det folka. EDIT: Alle SOAD's fans av det kvinnelige kjønn eg kjenner vil vel si at bassisten er den de helt ville gått hjem med... Men ja, vokalisten og gitarist tar mye oppmerksomhet... de heter ikke frontmenn for ingenting. Endret 30. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har for vane å legge mye merke til bassinga i sanger.. Kan høre en fet låt, og gå og nynne på bass-riffet (hvis det er fett da.. hvis ikke legger jeg kanskje ikke like mye merke til det heller) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har for vane å legge mye merke til bassinga i sanger.. Kan høre en fet låt, og gå og nynne på bass-riffet (hvis det er fett da.. hvis ikke legger jeg kanskje ikke like mye merke til det heller) Du er den fødte bassist. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Gibson Les Paul Junior Special Plus. Endret 31. desember 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Veldig lite oppfinnsom båndmerker må jeg si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 spilte på en gibson i går, steike det er gitar ja, man får ikke bedre kvalitet enn gibson! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 [iM]http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/images/lpsuhsgh_wall.jpg[/img] Veldig lite oppfinnsom båndmerker må jeg si. Nei, de er pene, det er gitaren og. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Veldig lite oppfinnsom båndmerker må jeg si. OHNOES!!! Den har ikke oppfinnsomme båndmerker!!! DRITTGITAR. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jepp. Båndmerkene er alltid det første eg ser på når eg skal kjøpe gitar. Derfor endte eg opp med ein gitar som hadde kjempeoppfinnsomme prikkar! Hadde ikkje kjøpt den ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå