Daehli Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg fikk en gitar gratis og mistenker at den ikke var så billig... Den heter: Jasmine og er laget av Takamine: modellen er Es-99C Den er noen år gammel, men hva kostet den egentlig ny? Jeg prøvde å google på det, men finner ikke igjen modellen. Jeg driver og lærer meg å spille gitar, er denne lettspillt eller? Den ligner ekstremt mye på denne: Endret 26. desember 2004 av Dasset Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) "Purchase Info & Details: Takamine acoustic guitars EG334SBC. List: $879.00" med dagens kurs på 6,122 kr blir den verdt ca. kr 5381. så den på bildet kostet hvertfall så mye...Så man kan godt si at du var heldig ja... kanskje... Endret 26. desember 2004 av sixx Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Er Jasmine noe spesiellt lettspillt? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 med litt nærmere etteretning visste det seg at gitaren koster 2700 kr. -"Jasmine ES99C 1997 Brun 2700" Men jeg har prøvd endel takamine gitarer, å de er egentlig veldig lettspillt til å være akkustisk. Så tror nok det er en grei gitar å lære seg å spille på... Skaff deg lillebjørn nilsens gitarbok... hehe....den er skikkelig bra for nybegynnere og vidrekomne... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 med litt nærmere etteretning visste det seg at gitaren koster 2700 kr. -"Jasmine ES99C 1997 Brun 2700"Men jeg har prøvd endel takamine gitarer, å de er egentlig veldig lettspillt til å være akkustisk. Så tror nok det er en grei gitar å lære seg å spille på... Skaff deg lillebjørn nilsens gitarbok... hehe....den er skikkelig bra for nybegynnere og vidrekomne... Hehe, jeg har den. Den var litt liten da, og gikk bare gjennom det helt grunnleggende. Så jeg prøver meg på noen gitar tabs. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er ingen gitar i den laveste prisklassen, nei. Takamine lager for øvrig, etter det jeg har vært borti, gode gitarer. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Skaff deg lillebjørn nilsens gitarbok... hehe....den er skikkelig bra for nybegynnere og vidrekomne... det er den IKKE! synes han forklarer ting på en rar måte og en del ting forklarer han ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 spilte på en gibson i går, steike det er gitar Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 gibson er sånn at jeg vuderer å selge shuttelen min.. en ting som er heeelt sikkert er at gibsonen hadde trokke langt flere damer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 er sånn at jeg vuderer å selge shuttelen min.. en ting som er heeelt sikkert er at gibsonen hadde trokke langt flere damer Så absolutt Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gibson Les Paul hmm...gibson er så stivspillt... jackson og esp er gitarer det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er du morsom eller? Finnes ikke noe mer levende instrument enn en ekte Gibson Les Paul. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kvar til sitt bruk. =) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 MAO, hvis jeg vil ha ei dame, trenger jeg bare å kjøpe en Gibson??? :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 MAO, hvis jeg vil ha ei dame, trenger jeg bare å kjøpe en Gibson??? :!: Ja... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hvis dere vil dra damer med gitaren, så kjøper dere denne: og putter på en deilig gullfarge Ibanez Edge tremolo, Evo pickups, og JEM hals med livetstre Endret 27. desember 2004 av GTS Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 MAO, hvis jeg vil ha ei dame, trenger jeg bare å kjøpe en Gibson??? :!: Ja... hm..jeg skulle begynt med gitar istedenfor trommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå