Vu-caN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har nettopp kjøpt meg ny router og Asus nettverkskort. Men når jeg trykker på Power-knappen vil ikke maskina starte! Tar jeg kortet ut igjen starter den som vanlig. Jeg har testa kortet i en annen maskin, og da funker det som smør i ost! Hva er problemet? (Den første maskina, som jeg vil ha det til å fungere i er en AMD 450mhz, og er av litt gammel dato. Det er lite annet som er strømkrevende i boksen, og jeg har prøvd å dra ut hd og cdrom) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva er problemet? (Den første maskina, som jeg vil ha det til å fungere i er en AMD 450mhz, og er av litt gammel dato. Det er lite annet som er strømkrevende i boksen, og jeg har prøvd å dra ut hd og cdrom) Antagelig er denne maskinen så gammel at den har PCI versjon 2.1, de aller fleste (alle?) PCI-wlan krever PCI ver.2.2. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Så da kan jeg bare glemme wlan på den maskina? Er det ingen andre måter å få wlan å fungere på da? Passer veldig dårlig å ha ledning gjennom dørsprekken ... Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 usb det er løsningen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke bare å oppgradere/flashe BIOS? Trodde PCI-versjon var avhengig av software jeg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke bare å oppgradere/flashe BIOS? Trodde PCI-versjon var avhengig av software jeg. Nei, det er svjv mer enn software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå